Przejdź do głównej zawartości

Ulubieńcy Września

Hej Kochane!
Dzisiaj mam dla was post dotyczący moich ulubionych kosmetyków września.  Będą to wyłącznie kosmetyki pielęgnacyjne ponieważ w kosmetykach makijażowych ostatnio nic się nie zmieniło a za to w pielęgnacji troszkę nowości było i dużo rzeczy mnie zachwyciło.  Jeśli jesteście ciekawe co we Wrześniu było u mnie on top to zapraszam do dalszej części postu.




Na sam początek coś oklepanego przeze mnie od kiedy pojawił się na półkach w drogeriach. 
Garnier płyn Micelarny z olejkiem. Ostatnio mi się już skończyło poprzednie opakowanie i tak chodziłam a to po Hebe a to po Rossmanie i szukałam czegoś innego żeby wypróbować lecz jednak i tak sięgnęłam po niego. Zdecydowanie polecam przy każdym rodzaju makijażu świetnie sobie radzi a dodatkowo formuła olejku dba o naszą skórę.  



Jakiś czas temu skończyłam też krem do twarzy z Nivea a ten z Perfecty z olejkami jest dość przeciętny a dodatkowo jest i na dzień i na noc. Potrzebowałam czegoś wyłącznie do pielęgnacji porannej. Z pomocą przyszło mi pudełko z Shiny a w nim właśnie krem na dzień z witaminą C do każdego rodzaju cery. 
Krem ma bardzo fajna delikatnie silikonowa formułę co ciekawe ma kolor żółty i bardzo przyjemnie pachnie. Szybko się wchłania i jest idealny pod makijaż, nie roluje się pod podkładem. 


Hitem września na całym instagramie okazały się maseczki z Bielendy w bardzo ślicznym i ciekawym opakowaniu. 
Dokładniej to są Węglowe maseczki oczyszczające. Dosłownie są czarne! I po nałożeniu bardzo śmiesznie się wygląda :-) oczywiście nie tylko dlatego trafiły do ulubieńców ale jak dla mnie strzał w 10 idealne do jesiennego relaksu na nadchodzące dni a dodatkowo bardzo ładnie regenerują nasza cerę. Ogólnie chyba jest 5 rodzai tych maseczek ale zawsze mam pecha że większość z nich już w Rossmanie jest już wykupiona  :-( ale na pewno przy każdej kolejnej wizycie w Rossmanie będę sprawdzać i sięgać po nie jeszcze raz.


Wróciłam też we wrześniu do Ziaji a dokładniej rzecz biorąc do chłodzącej Mgiełki z mentolem i witaminą C. Mgiełka jest przeznaczona do twarzy, ciała i włosów. Ja osobiście stosuje ją na twarz. Bardzo dobrze pobudza o poranku. Przyjemnie pachnie i dodatkowo jest w niskiej cenie. Na promocji w Hebe kupiłam nowe opakowanie za ok 5zl. Więc zdecydowanie polecam. 


Ostatnio też nie mogłam sobie poradzić z nazwijmy to nadpotliwością i zazwyczaj po paru h nie czułam zapachu antyperspirantu.  Stałam przed półka w Rossmanie z antyperspirantami i zastanawiałam się co by tu wybrać by działało.  Mój wybór padł na Dove go fresh z granatem. Bardzo ładny świeży i owocowy zapach który bardzo długo się utrzymuje. Co by tu więcej mówić przypadł mi do gustu i myślę że będę sięgać po tą samą linie jak ten się skończy.  


Pianka do mycia z Nivea też ostatnio zrobiła furorę w sieci. Nic w tym dziwnego gdyż na prawdę formuła płynu do mycia ciała zamknięta w piance jak dla mnie jest strzałem w 10. Bardzo ładnie się rozprowadza na ciele, jedwabiście gładka.  Jest mega wydajna. Dawno nie widziałam tak wydajnego produktu gdyż dosłownie jedna pompka starcza na wymycie całego ciała.  Dodatkowo bardzo ładnie pachnie. Zapach typowy dla kremu Nivea. Pianka jest w 3 rodzajach. W rossmanie cena ok 13zl. Zdecydowanie polecam ja jeśli w końcu ja wykończę sięgnę po inny rodzaj pianki ale z tej samej serii. 



Z racji tego że teraz nadeszła jesień i mamy więcej czasu na pielęgnację sięgnęłam po produkty do pielęgnacji włosów. Wszystkie przedstawione tutaj są moimi ulubieńcami ale nie będę wam zdradzać więcej gdyż szykuje osoby post, który się niedługo pojawi na moim blogu. 

Tak prezentują się kochani moi ulubieńcy września.  Jak zawsze jestem ciekawa waszego zdania na temat postu i produktów. Dajcie znać w komentarzach czy któryś z nich też jest waszym ulubieńcem bądź nie ;-) 
Buziaki :-*

Komentarze

  1. I teraz mam ochotę wypróbować Twoich ulubieńców września :-) Na początek skuszę się na Dove :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jantar i u mnie w łazience już szaleje :), dałam mu drugą szansę bo wcześniej nic nie zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również lubię Garnier płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wcześniej też używałam tego różowego :) ale ten jakoś bardziej mi przypasował :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)  

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.