Przejdź do głównej zawartości

Makijaż na Święta cz. 2

Hej Kochani!

Dzisiaj chciałabym przedstawić wam drugą część propozycji makijażu na Święta.  
Jesli jesteście ciekawi jak wygląda makijaż i jakich kosmetyków do niego użyłam to zapraszam dalej.


Na sam początek zastosowałam na strefę T bazę matującą z Golden Rose, podkład Bell, korektor pod oczy Bell i wszystko utrwaliłam pudrem transparentnym z Paese.


Do konturowania użyłam brązera z Sensique, delikatnego różu z Catrice i rozświetlacz pod oczy, na sam wierzch nosa i na łuk kupidyna.


Brwi umalowałam standardowo brązowymi cieniami z paletki My Secret i utrwaliłam żelem do brwi z Catrice.


Na sam początek na całą powiekę nałożyłam cień biały z paletki Cieni The Color Workshop


Na powiekę jak i na załamanie jej użyłam różowego cienia z paletki My Secret.


Do przyciemnienia zewnętrznego kącika użyłam delikatnie najciemniejszego cienia z paletki Urban Decay Basic 2.  Na sam koniec wróciłam do pierwszej paletki i wszystkie cienie, wszystkie widoczne granice zatarłam najjaśniejszym brązowym cieniem. 
Na dolnej powiece użyłam jasnego brązowego cienia i roztarłam go różowym cieniem z paletki My Secret, który użyłam do załamania górnej powieki. 
Również na sam zewnętrzny kącik dolnej powieki użyłam resztki co została na pędzlu ciemnego cienia. 


Czarną kredką zaznaczyłam górną linię rzęs jak najbliżej ich i wytuszowałam rzęsy tuszem z Loreala.


Do wykończenia makijażu użyłam matowej szminki Velvet Matt z Golden Rose i konturówki Bell.

Ta daaaammm :)




Komentarze

  1. Podoba mi się i bardzo ładnie wyglądasz w takim makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta propozycja. Twoje oczy są po prostu ogromne, naprawdę fajnie je podkreśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny makijaż, pasują ci te kolorki<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż :) Uwielbiam szminki z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż i piękne oczy☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, kobieco i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie Ci to wyszło, pasuje Ci genialnie fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż jest przepiękny, lubię takie subtelne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Delikatny i słodki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi osobiście by nie pasował, ale jest taki piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz w tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie, ładnie i ładnie :) Delikatny makijaż na każdą okazję i nie okazję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne wykonie, pasuje Ci :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje makijaże :) ahh!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaz :-) ja nie potrafię sie tak malować :-(

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne cienie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam i życzę zdrowych, spokojnych Świąt :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż wygląda super ;) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny makijaż, podoba mi się takie cieniowanie i sama często podobny nakładam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny makijaż :) Podoba mi się połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)