Przejdź do głównej zawartości

Wakacyjny Konkurs

Hej Kochani! 

Ostatnio robiłam porządki w swoich kosmetykach do pielęgnacji jak i w kosmetykach do makijażu.  
Mam coraz mniej miejsca i postanowiłam dość ograniczyć swoje kosmetyki. 
Bardzo długo zastanawiałam się co zrobić z tymi kosmetykami, których nie używam a praktycznie są nowe i nieruszone.  
Do głowy wpadł mi pomysł żeby właśnie je podarować wam. 
Postanowiłam że dawno nie było żadnego konkursu ani rozdania.


Jeśli jesteście ciekawi co jest do wygrania i jakie są warunki konkursu to zapraszam do dalszej części postu. 



Postanowiłam że wygrają dwie osoby z racji tego że rzeczy podzieliłam na kategorię pielęgnacyjną jak i makijażową.  
Do wygrania w wersji pielęgnacyjne są kosmetyki takie jak:


  • Joanna Henna do brwi
  • Noblehealth Suplement diety. Poprawia wygląd skóry witamina C, Rutyna i ekstrakt z pestek winogron
  • Amaderm Krem Regenerująco Złuszczający do stóp i pięt
  • Wallness & Beauty Olejek do ciała 
  • Pilomax maska do włosów jasnych
  • Oillan ochronny krem wzmacniający naczynka
  • Hydrovital regenerujący krem na noc
  • Perfect me maska do włosów 
  • Próbki Bioliq 
  • Ziaja maska przeciw zmarszczkom 
  • Sensodyne nic dentystyczna próbka
Natomiast jeśli chodzi o wersję makijażowa, która nie ukrywam jest o wiele bogatsza a mianowicie:


  • Aliexpress Paletka korektorów i bronzerów w kremie 
  • W7 In The night paletka cieni do powiek 
  • Catrice Absolute Rose paleta cieni do powiek 
  • Eveline 02 quattro eyeshadow
  • My Secret hot colors paletka cieni do powiek
  • Bell Hypoallergenic 012 cienie do powiek
  • MAKEUPREVOLUTION 2 pigmenty 
  • Neauty cień mineralny 
  • Maybelline AfiniMat 24 golden beige 
  • Lovley rozświetlacz 
  • Essence baza pod cienie 
  • Rimmel masakra
  • Lovley 2 eyelinery 
  • Eveline kredka do oczu z temperowką brązowa
  • 2 lakiery do paznokci
  • Mgiełka do ciała H&M
  • 5 produktów do ust: Bell, W7, Vibo, alien press





Jak widzicie są to na prawdę fajne kosmetyki cześć z pudełek ShinyBox a część kosmetyków które kiedyś sama kupiłam. Jeśli są naruszone to w minimalnym stanie. 

No dobrze przejdźmy teraz do warunków konkursu.

Żeby wziąć udział w konkursie trzeba:
1. Odpowiedzieć na pytanie: Kiedy dokładnie pojawił się mój pierwszy wpis na blogu.
2. Być obserwatorem mojego bloga na portalu blogger, konta na Facebooku, instagramie i snapchacie. (Nie koniecznie wszystkie chociaż to zwiększa szanse wygrania)
3. Udostępnić post u siebie na blogu bądź na FB i Instagramie. ( Na moich kontach są specjalne posty, które można udostępnić).
4. W komentarzu tutaj bądz na FB, instagramie napisać pod jaką nazwą swoją obserwujecie bloga, na instagramie i FB  (np. Odpowiedź, obserwuję na blogu jako asiooniek, na fb: asiooniek instagramie: asiooniek snapchat: asiooniek).

Jeśli chodzi o warunki konkursu to:
1.Konkurs trwa od 03.07 do 31.07.2016r. 
2. Najpóźniej 7 dni po zakończeniu konkursu wyłonię 2 osoby które wygrały. Jedną osobę z kategorii kosmetycznej drugą z makijażowej.
3. Wygrane wyślę najpóźniej 7dni od ogłoszenia wyniku. Nie wysyłam za granicę.  Koszt wysyłki pokrywam ja. 
4. Wyniki losowania odbędą się na instagramie poprzez nagranie wylosowanej kartki z nazwą użytkownika. Jeśli ta osoba nie ma konta na instagramie poinformuję ją o tym na odpowiednim portalu.  

Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr. 4, poz. 27 z późn. zm)


Myślę Kochani że to najważniejsze co chciałam wam przekazać.  Mam nadzieję, że weźmiecie udział w konkursie i będę mogła was obdarować tymi rzeczami bo szkoda by trafiły do kosza :-)

Powodzenia!!

Komentarze

  1. Odpowiedź: sobota, 31 stycznia 2015

    obserwuję na blogu jako Kasiek:)
    na fb: Kasia Kępka
    instagramie: poszukiwaczkaszczescia
    banner:
    na blogu: http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com
    na fb:https://www.facebook.com/kasia.kepka.3/posts/1108800649181717?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ze mnie gapa! źle spojrzałam na datę konkursu ;)
    pierwszy post na Twoim blogu pojawił się 31 stycznia 2015 roku
    obserwuję wszędzie! ;)
    na facebooku obserwuję jako Ola Malesa, na instagramie i snapchacie jako maleskka, tutaj jako rebelle fleur
    czekam na wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy post pojawil sie : 31 stycznia 2015

    Obserwuje na blogu,jak Anette Blog
    Na FB,jako Aneta M Bimek

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj
    Z przyjemnością biorę udział w Twoim konkursie.
    Obserwuje
    Blog Patrycja Przybysz
    Instagram patkap29
    Facebook Patrycja Przybysz
    Post udostępniony na moim profilu.
    Zestaw do makijażu marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. red-off kozak, uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. 31 stycznia pojawił się twój pierwszy wpis na blogu
    Instagram: julka987
    Facebook: Julia Szarejko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dokładnie w sobotę 31 stycznia 2015 roku. Pamiętam tą datę bo wtedy moja przyjaciółka ma urodziny ;)
      Snapchat: julka004

      Usuń
    3. Dokładnie w sobotę 31 stycznia 2015 roku. Pamiętam tą datę bo wtedy moja przyjaciółka ma urodziny ;)
      Snapchat: julka004

      Usuń
  8. 1. 31 stycznia 2015
    2. Obserwuję jako:
    - na blogu: Sylwia G
    - FB: Sylwia Gregorek
    - Instagram: myownlittlelove
    - Snapchat: mosiieek
    3. Udostępniłam na FB i insta.
    PS.: jeżeli można, to wolałabym zestaw makijażowy. Kosmetyków do pielęgnacji mam pełne szafki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy post na blogu: 31 styczeń 2015 :)
    Obserwuję:
    na blogu: ryand651
    na insta: xxbackspacexx
    na snapie: lecemgdziechcem
    na fb: Blanka Budzińska
    Udostępniłam na insta :)
    Bardzo ucieszylabym się z zestawu pielęgnacyjnego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Pierwszy post na blogu: 31 stycznia 2015 r.
    2. Obserwuję na blogu jako: violetta 94
    Fb jako: Magdalena Borkowska
    Instagram jako : terranka
    Snapchat jako: celebi22
    Udostepniłam na Fb i instagramie ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Odpowiedzieć na pytanie: 31 styczeń 2015
    2. Obserwuję bloga jako: pszczolkaa majaa
    Facebook jako: Aya Xeo,
    instagram jako: world_shaking
    3. Udostępniłam post u siebie na FB i Instagramie

    OdpowiedzUsuń
  12. 31 lipca 2015 r :( nie zauważyłam że komentarz się nie dodał :( wszędzie @wenjorika

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie posiadam bloga więc nie mogę zaobserwować

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)  

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.