Przejdź do głównej zawartości

Podsumowanie lata

Witajcie Kochani! :)

Jak tam u was po wakacjach? Opaleni? Wypoczęci? :) Już zaraz wchodzimy w nowy jesienny miesiąc jakim jest Październik. Nie wiem jak wy ale ja się cieszę. Każdy kto mnie bliżej zna wie, że jesień to moja ulubiona pora roku. Pora kiedy jest więcej czasu tak na prawdę dla nas samych.
Długie wieczory z książką, pod kocykiem przy nastrojowych świeczkach, oraz stylizacje jesienne, ciepłe szaliki, apaszki i kominy. Na dworze piękne jesienne kolory ... ahhh coś pięknego! :)

Dzisiaj post nie będzie dotyczył jesieni lecz letniego podsumowania :) Jeśli jesteście ciekawi jak tam u mnie wakacje minęły i chcecie pooglądać zdjęcia to zapraszam do dalszej części postu :)
Czerwiec:

Miesiąc czerwiec był zdecydowanie najbardziej intensywnym miesiącem myślę, że w całym roku. Skupiał się on szczególnie na pierwszym wyjeździe zagranicznym :)





Lipiec:

Lipiec był u mnie szczerze mówiąc miesiącem w którym niezbyt dużo się działo. Było dość stabilnie. Dużo wizyt w parku na basenie czyli w sumie krótko mówiąc łapaniem chwil :)







Sierpień natomiast był bardzo zawrotny. 

Udało się wyjechać jeszcze na mały urlop i wyprostowały się moje sprawy prywatne :)

 


 W końcu przyszedł czas i na wrzesień gdzie jeszcze lato walczyło z jesienią :)







Myślę, że te wakacje były  dość udane. Początek na pewno był bardzo optymistyczny i pełen wrażeń a reszta już taka spokojna stonowana. :) 


Kochani jak na razie to wszystko w tym poście chociaż na dole jeszcze znajdziecie troszkę inspiracji na nadchodzącą jesień :)
Co najważniejsze możecie być pewni iż wrócę do was z nowymi wpisami :)
Buziaczki :*









niektóre zdjęcia: stylowi.pl

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia i wspomnienia :-) Dobrze, że nie tylko ja się cieszę z nadchodzącej jesieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. też kocham jesień, za sweterki, gorącą kawę w połączeniu z książką i kocykiem. i do tego atmosfera panująca na zewnątrz. moja dusza się raduje :)

    http://kwiat-buntu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jesieni właśnie nie lubię :P wakacje już się kończą, od poniedziałku zajęcia na uczelni... a wakacji takich udanych i ładnych jak Ty nie miałam :P może za rok się uda pomimo praktyk :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki by były lepsze oraz powodzenia w szkole :)

      Usuń
  4. Fajny mix wakacyjnych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)  

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.