Przejdź do głównej zawartości

Wieczorowy Makeup

Hej Kochani!
Dzisiaj tak na szybko chciałam wam przestawić makijaż w wersji wieczorowej, bankietowej i bardzo wyraźnej.  
Nie będę wam pisać krok po kroku jak go zrobiłam tylko pokaże jakich kosmetyków użyłam. 
Oczywiście jeśli chcecie bym wam przedstawiła taki makijaż krok po kroku to oczywiście przygotuję osobny post! :-)


Do tego makijażu użyłam:
Podkład: Inglot HD nr 71
Korektor: Catrice Camuflage Liquid nr 010
Puder: Paese nr 01
Bronzer: Paleta Kobo nr 11 najciemniej szybko
Róż: Aliexpress Down Boy
Rozświetlacz: Aliexpress Mery Lou
Brwi: Konturówka do brwi w żelu nr 12
Żel do brwi: Maybelline Browdrama Medium Brown
Cienie: Paleta Wibo Smoky, Aliexpress, MakeupRevolution Pro Looks I Wibo Neutral
Cień czarny żelowy: Maybelline Color Tattoo
Eyeliner: L'Oréal Superstar
Tusz: Maybelline Lash Sensational 
Usta: Golden Rose Longstay nr 04




A oto efekt końcowy :-)




 Bardzo mi zależało na wyraźnym przejściu między jasnym a czarnym cieniem. 




Jak wam się Kochani podoba? 
Dajcie znać w komentarzach czy chcielibyście żebym pokazała wam krok po kroku jak wykonać ten makijaż :-) Buziaki :-*




Komentarze

  1. Zawsze, gdy patrzę na taki makijaż myślę sobie - jeja, przydałoby mi się poćwiczyć rękę, by móc tak pięknie malować. :D Cudowny makijaż! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow *.* Cudowny makijaż, taki w moim guście :)
    http://makekam.blogspot.com
    + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż :)
    Musze w końcu wypróbować Color tattoo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się przejście barw - ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie! *.* też mam tę paletkę z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie jednak troche za mocny :). Wole jednak bardziej roztarte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również:-) ale trzeba wszystkiego próbować:-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. WOW! Wygląda niesamowicie:D Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny odcień na ustach, Golden Rose nie zwodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na wielkie wyjście idealny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)  

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.