Przejdź do głównej zawartości

Stylizacja

Hej Kochani!
Mam dzisiaj dla was taki inny post, który szczerze mówiąc przygotowałam po raz pierwszy. 
Jest to stylizacja. 
Jestem ciekawa jak wam się spodoba bo może więcej takich postów się pojawi. Dajcie znać w komentarzach. 


W końcu miałam wolny piątek i postanowiłam wziąć aparat w rękę i iść na spacer do parku.



Bluzka: Diverse 
Spodnie: Stradivarius 
Naszyjnik: Sinsay
Zegarek: No name
Perfumy: Calvin Klein 
Słoik: Pepco 
Aparat: Canone


Makijaż:

Podkład: Lirene kolor Natural
Korektor: Astor
Puder: Paese 
Bronzer: Kobo
Róż: Inglot
Rozświetlacz: Aliexpress
Porada do brwi: Aliexpress 
Tusz do brwi: Maybelline 
Cienie: MakeupRevolution 
Eyeliner: L'Oréal 
Tusz do rzęs: Maybelline 





Okulary: C&A
Buty: No name








Myślę że stylizacja tutaj jest idealna do pracy a gdyby dodać szpilki to do klubu była by równie dobra :-) a wy jak sądzicie? Dajcie znać w komentarzach!! 😘😘

Komentarze

  1. Piękny kolor spodni i naszyjnik :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz kochana, uwielbiam takie pastelowe kolorki spodni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No to właśnie pierwszy mój zakup takich innych spodni niż czarne albo jeans :)

      Usuń
  3. Ta stylizacja jest przepiękna! Od zawsze uważałam, że połączenie bieli z różem to duet perfekcyjny :D Poza tym, naszyjnik z Sinsay'a wspaniale dopełnia całość ^-^

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja :) pastelowe spodnie chodzą za mną od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny zestaw na lato :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia i fajna lekka stylizacja :) No i te piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja bardzo w moim stylu! super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie piekny kolorek :)
    Równiez obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jesteś dziewczyna:) uroku pełna i naturalności: obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladasz świetnie! Ten naszyjnik jest rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)