Przejdź do głównej zawartości

My Wish Lista : Książki

Hej Kochani!

Zdecydowałam się na to by napisać wam taki luźny i lekki post o książkach, które chciałabym sobie zakupić w najbliższym czasie.
Ja jestem osobą, która uwielbia książki ale mam takie momenty kiedy książki odstawiam na miesiąc - dwa a później znowu hurtowo je czytam.
Teraz na wakacje zabrałam książkę, którą kupiłam już jakiś czas temu ale właśnie przechodziłam okres nie czytania i dopiero teraz się za nią wzięłam. Ja uwielbiam w sezonie letnim takie lekkie książki, które szybko się czyta, które można zabrać na ławkę do parku, na kocyk albo na plażę na wakacjach by delektować się i książką i pogodą i otoczeniem.  Zimową porą za to lubię książki na których trzeba się skupić opisowe np. Black Out, który również przeczytałam jakiś czas temu jak tylko wyszedł.


Książka, którą teraz czytałam to Podróż po Miłość - Lilianna Doroty Ponińskiej. 
Jest to historia Lilianny, która ma dobrą pracę, szerokie perspektywy w tej pracy przed sobą. Jest kobietą, która nie ma partnera na stałe jak już to krótkie przygody z nimi przeżywa. W końcu sięga po pamiętnik swojej babci, który bardzo długo odkładała na bok i rusza w przygodę życia śladami swojej babci. 
Pamiętnik przenosi nas do lat 30stych w których żyje jej babcia i opisuje swoje przeżycia z mężczyznami.  
Żeby nie spoilerować bo może ta książka kiedyś trafi w wasze ręce to powiem iż zakończenie jest troszkę inne niż się spodziewałam :)


 Teraz jestem w trakcie czytania książki, którą dostałam przy konkursie na ambasadorkę od magazynu Joy. 
Książka nosi tytuł To będzie Mój Dom autora Don Wallace. 
Autor spędził razem z żoną 30 lat na urokliwej francuskiej wyspie Belle-Ile. Od pierwszego przyjazdu na tą wyspę po prostu się w niej zakochał. Wyspa ta posiada wąskie urokliwe uliczki i tajemniczych mieszkańców. Jak tylko dowiedział się że jeden z domów jest na sprzedaż, podjął spontaniczną decyzję by go kupić. Budynek niestety okazał się ruiną. Niekończący się remont oraz walka z przeciwnościami sprawiają, że całe życie rodziny zmierza ku katastrofie. 
Jestem w trakcie czytania i dowiem się nie długo czy uda się im odnaleźć upragniony spokój :)


Teraz przedstawiam wam książki z mojej Wish Listy na Lato :)



Nina Majewska- Brown - Jak się nie zakochać. 

Nina, po stracie najbliższych osób, na nowo buduje swój świat, według tylko jej znanych reguł. Przynajmniej tak sądzi ona sama. Nieustannie walczy z konwenansami, uprzedzeniami i dziwnymi zbiegami okoliczności, stając się bohaterką zabawnych sytuacji. Przy niej nie sposób się nudzić. Zawsze znajdzie się w centrum uwagi, choć za wszelką cenę chce prowadzić spokojne życie.
A miłość? Skrada się niepostrzeżenie, z najmniej spodziewanej strony i w najmniej oczekiwanym momencie. Czy mimo podszeptów rozsądku Nina da się porwać uczuciu?
Napisana z werwą, pełna dynamicznych zwrotów akcji i humoru powieść odważnie demaskuje nasze kompleksy i słabości, mówi o przywarach, ludzkiej głupocie, a jednocześnie daje zastrzyk optymizmu i nadziei.

Myślę, że będzie to fajna lekka książka przy której fajnie będzie się pośmiać więc czemu nie? :)


Katarzyna Grochola - Przeznaczeni

Książki Pani Katarzyny wciągałam jednym tchem więc i tej nie może zabraknąć w mojej kolekcji. 

''O tej książce można opowiadać na wiele sposobów. Na przykład tak: Przeznaczeni to historia pięciu osób. Pozornie nie mają ze sobą nic wspólnego, ale już wkrótce zbiegi okoliczności i przypadkowe na pierwszy rzut oka zdarzenia sprawią, że ich drogi nierozerwalnie się połączą.''

Tym bardziej uwielbiam takie książki więc już tupie nogami :)



Książka Eleny Ferrante - Genialna przyjaciółka
Sześćdziesięcioletnia Elena Greco dowiaduje się, że Lila, jej przyjaciółka z czasów dzieciństwa, zniknęła bez śladu. Elena przypuszcza, że przyjaciółka wprowadziła w życie swoje odwieczne pragnienie zniknięcia ze świata, w którym żyła, usunąwszy przedtem wszelkie ślady swego istnienia. Chcąc znaleźć wytłumaczenie dla tego gestu, Elena postanawia opowiedzieć niezwykłą historię ich przyjaźni. I tu rozpoczyna się podróż w przeszłość, która przeniesie czytelnika w lata pięćdziesiąte ubiegłego wieku, na przedmieścia Neapolu. 

Uwielbiam książki, które przenoszą nas dodatkowo w inne czasy i najlepiej właśnie w innym kraju. Uwielbiam  <3 


I ostatnia w sumie już książka

Aldona Bognar - Pięć kilometrów do świtu.

Pełna humoru opowieść o odnajdywaniu siebie. Pokochają ją czytelniczki Katarzyny Grocholi czy Dzienników Bridget Jones Helen Fielding. Zawsze jest dobry moment na zmiany i warto walczyć o swoje szczęście!
Drogie kosmetyki, stroje od Chanel, imponująco urządzone mieszkanie i gosposia. Do tego wieczory w drogich restauracjach, wieńczone kremem truflowym, lampką Château Branaire
i kilkoma wymuszonymi uśmiechami. Życie Natalii to mieszanina luksusu i nudy u boku mężczyzny, który uważa, że najważniejszą rolą kobiety jest bycie ozdobą swojego męża. Ceną za wygodę, bezpieczeństwo i stabilność finansową jest wyrzeczenie się własnych pragnień i niezależności. To jednak zbyt dużo nawet dla kogoś, kto sztukę tłumienia emocji i robienia dobrej miny do złej gry opanował do perfekcji już w dzieciństwie (wszak bycie córką wpływowego człowieka zobowiązuje).
Przypadkowe spotkanie stanie się dla Natalii impulsem, by odmienić swoje życie i poczuć smak wolności. Czas zacząć czerpać z życia pełnymi garściami!
Pokrzepiająca historia o tym, że nigdy nie jest za późno, by zacząć wszystko od nowa i spełnić swoje marzenia. Wciągająca opowieść o odnajdowaniu własnych pragnień i przede wszystkim o miłości, która zmienia człowieka na lepsze.  

Więc jak wiadomo uwielbiam książki Katarzyny Grocholi więc z wielką przyjemnością taką książkę przeczytam.

Kochani jestem bardzo ciekawa czy któraś z tych książek wpadła już w wasze ręce i czy czytaliście i możecie mi zdecydowanie polecić lub odradzić :)
Również mam do was pytanie ponieważ uwielbiam książki przygodowe albo coś właśnie w rodzaju Black Out. Jeśli znacie jakąś podobną książkę, która jest warta uwagi to napiszcie mi jej tytuł w komentarzu, będę bardzo wdzięczna.

Jeśli chodzi o książki przygodowe to uwielbiam takie w stylu Indiana etc.

Buziaczki :*


Komentarze

  1. Podróżą po miłość bardzo mnie zaciekawiłaś i jestem ciekawa jak się ta książka kończy :D Chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznam, że dwie pierwsze książki mogą być dosyć ciekawe. sama lubię czytać, ale tak jak Ty - raz czytam je hurtem, raz najzwyczajniej w świecie nie mam czasu, albo mi się nie chce. ja teraz czytam "jezioro marzeń" Kim Edwards. dopiero zaczęłam, ale lekko się czyta, bo jest napisana luźnym i prostym do zrozumienia językiem. i właśnie akcja na początku toczy się w Japonii - uwielbiam, gdy wątki opiewają w piękne opisy miejsc, które kiedyś tak bardzo chciałabym zwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)