Przejdź do głównej zawartości

4 ever by ShinyBox

Hej Kochani!

Wczoraj przyszedł do mnie kurier jak co miesiąc z nowym pudełeczkiem od ShinyBox. Pudełeczko jest wyjątkowe bo Shiny obchodzi 4 urodziny! Jeśli jesteście ciekawi co tam się znalazło to zapraszam do dalszej części postu.





Od razu można zobaczyć, że pudełko jest większych rozmiarów niż zazwyczaj.



W środku piękna Torebka papierowa z uroczą naklejka 4ever ♡





Zawartość w torebce wygląda bardzo interesująco.




Na sam początek w oczy rzuciło mi się takie oto opakowanie a jest to:

Noblehealth Suplement Diety produkt pełnowymiarowy 49.99zl za opakowanie.
Mix rodzajów a ja mam akurat Ekstrakt z pestek winogron, witamina C i Rutyna. Kapsułki obiecują nam poprawę wyglądu skóry i prawidłowe funkcjonowanie naczyń krwionośnych.




Oillan Balance Tonujący krem seboregulującym. Produkt pełnowymiarowy 19zł za 40ml.
Krem o lekkiej konsystencji, pielęgnuje cerę mieszaną, niweluje niedoskonałości, ujednolica koloryt skóry i nadaje cerze naturalny odcień odpowiadający karnacji.



Amaderm Krem Regenerująco- Złuszczający Produkt pełnowymiarowy 21.53zł za 50ml.
Krem przeznaczony jest dla osób posiadających bardzo suchą, szorstką skórę stóp, z tendencją do nadmiernego rogowacenia lub pękania.



Pilomax Regenerująca Maska do włosów. Produkt pełnowymiarowy 13.60zł za 70ml.
Przeznaczona do włosów zniszczonych, łamliwych, szorstkich i sztywnych. Odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża i wygładza.
Maska jest w 2 wariantach ja mam do włosów jasnych.



Joanna Henna do brwi i rzęs 3.0 Ciemny brąz. Produkt pełnowymiarowy 4.99zł za 15ml.
Henna w kremie do brwi i rzęs barwi w delikatny sposób zapewniając długotrwały kolor.



Qbox Egzotyczne odchudzenie - herbata oolong. Upominek 65zł za 120g.
Morderca tłuszczu z egzotycznymi dodatkami.  Ananasy, kokosy, kawałki granatów, okraszone wanilią i płatkami róż.



Dermedic Płyn Micelarny Produkt Pełnowymiarowy 45zł Extra produkt promocyjny.
Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia pozostawiając uczucie świeżości i czystości
 Zmiękcza i utrzymuje nawilżenie warstwy rogowej skóry. Nie zatyka porów i nie zostawia filmu na skórze. Do każdego rodzaju skóry.



Stenders Peeling Złuszczający do twarzy dzika róża
 Produkt pełnowymiarowy 79zł za 75ml. Produkt VIP.
Peeling delikatnie Złuszcza wierzchnią warstwę naskórka i dogłębnie usuwa zanieczyszczenia sprawiając, że  skóra staje się natychmiast jaśniejsza, gładka i zdrowiej wyglądająca.



Mollon Pro lakier do paznokci Produkt pełnowymiarowy 19zł.
Formuła lakieru została wzbogacona o utwardzacz, który przedłuża trwałość lakieru do 7 dni.  Mix kolorów.

Oczywiście książeczki promocyjne.





Moim zdaniem urodzinowe pudełeczko jest bardzo fajne i trafione. Najbardziej cieszę się z płynu Micelarnego ponieważ mój już się skończył. Super produktem jest też krem ala BB z Oillana i peeling do twarzy. 
Shiny wszystkiego najlepszego! Żeby jak najwięcej było takich super produktów :-*



A wam jak się podoba zawartość? Dajcie znać w komentarzach:-*

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)