Przejdź do głównej zawartości

Zakupy aliexpress

Hej Kochane! 

Przepraszam za dłuższy czas nie obecności ale już do was wracam z nowymi postami.
Dzisiaj przygotowałam dla was post z moimi ostatnimi zakupami na Aliexpress. 
Znacie tą stronkę? Ogólnie ostatnio się o niej głośno zrobiło więc i ja skusiłam się na małe zakupy na niej :-)



Wcześniej pisałam wam o pędzlach, które tam kupiłam i jestem bardzo zadowolona z nich i codziennie pomagają mi przy makijażach. Dzisiaj jednak przedstawię wam kosmetyki dość nam znane, słynnych marek. Oczywiście jak wiadomo nie są to oryginalne kosmetyki. 

Jeśli jesteście ciekawe co trafiło do mojego koszyka to zapraszam do dalszej części postu :-)



Na początek przedstawię wam dość kultowy produkt pomada  do brwi Anastasia Beverly Hills Blonde.




Pomada ma jasno brązowy kolor, idealny dla blondynek. Posiada bardzo fajną kremową formę i bardzo dobrze się nią pracuje.  



Rozswietlacz The Balm Mary Lou Manier.  Ładny rozświetlacz do twarzy, idealnie wykańcza makijaż i odbija światło.




Róż The Balm Down Boy. Bardzo ładny, delikatny róż, na zdjęciu tego nie widać lecz kolor ma taki ładny cukierkowy. Idealny na nadchodzące wiosenne dni.




Paletka naturalnych kolorów The Balm Nude Dude. 



Paletka ma bardzo ciekawe kolory. Matowe brązy i idealne do dziennego makijażu rozświetlające naturalne kolory. Cienie się nie sypią, są dość napigmentowane i przyjemnie się z nimi współpracuje.



Druga paletka to Miss Rose Profesional Make-up. 



12 matowych cieni do powiek. Bardzo ładne cienie do dziennych jak i wieczorowych makijaży. Cienie napigmentowane, dobrze się z nimi współpracuje, nie osypują się. 



Błyszczyk Matowy Full Coverage Anastasia Beverly Hills Lovley. Bardzo fajny matowy Błyszczyk, bardzo kryjący ale bardzo jasny.  Tutaj zdjęcia produktu troszeczkę mnie okłamały ale może skuszę się następnym razem na jakiś ciemniejszy kolor.


Fajny gadżet szminka, błyszczyk, która zastyga nam na ustach tworząc skorupę która jak zaschnie usuwamy i zostaje nam idealny kolor na ustach "ala" tatuaż. Powiem wam że użyłam jej tylko raz by zobaczyć co to itp. Na początku się zraziłam bo kiepsko się rozprowadza, plami itp. Poczekałam aż zeschnie i ściągnąłam tą warstwę. 
I wtedy właśnie nie moglam wyjść z podziwu. Mimo iż się rozmazałam, wyszłam za kontur ust itp to szminka tylko się trzymała na ustach, na skórze od razu zeszła.  Idealnie zafarbowała mojej usta na troszkę delikatniejszy kolor. Dość ciekawy produkt. Ja mam kolor Romantic Bear. 









A na koniec dodatkowo produkt, którego nigdy dość.  Gąbeczka do makijażu. Bardzo jestem z niej zadowolona i nie wyobrażam sobie codziennego makijażu bez niej. 

Kochani przypominam, że te produkty nie są oryginalnymi. Mogą różnić się składem itp. Kupujemy je na własną odpowiedzialność.  Cena jest bardzo niska, wysyłka darmowa tylko do 30 dni się na nią czeka. Jeśli jesteście ciekawi tych kosmetyków to zachęcam do wypróbowania.  

A wy zamawiałyście coś z tych produktów? Jestem ciekawa waszej opinii. Ja jeszcze zamówiłam kiedyś paletkę korektorów do konturowania twarzy lecz niestety nie polubiłyśmy się i mogę was przed nią ostrzec bo wiem, że na allegro również są takie same dostępne.  

Komentarze

  1. Ja jednak wolę oryginalne produkty ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo ja również :) lecz byłam ciekawa tych podrubeczek :P

      Usuń
  2. mam całą paletkę rozświetlaczy the balm- kocham je! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie będę musiała sobie sprawić oryginalne :)

      Usuń
  3. Kusisz, kusisz! Pomadka z Anastazji i rozświetlacz z The Balm mi się marzą ;)
    + skąd ta biała sówka w tle? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kupiłam ją w Eclercu już dawno i to była bombka na choinkę :P

      Usuń
  4. Dawno Cie nie bylo, ale super, ze wrocilas :) Swietne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ufam markom z allie, czasami zamawiam ale jakieś pierdółki za grosze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglada ta paleta z panami ;-) blyszzczyk ciekawa sprawa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)