Przejdź do głównej zawartości

Promocje w Rossmanie

Witajcie Kochane!

Jak dobrze wiecie dla nas zakochanych w kosmetykach makijażowych nadchodzi wspaniały okres. Okres wyprzedaży w Rossmanie. Każda z nas się cieszy, zaciera ręce i odkłada pieniążki.
Jak same dobrze wiecie często zdarza nam się wtedy stracić kontrolę i kupić coś za dużo a przy tym wydać sporo kasy.


Dlatego ja dzisiaj przygotowałam dla was post w którym chcę wam przedstawić parę wskazówek dzięki, którym może uchronię was przed dodatkowymi zakupami i może troszkę pieniążków wam w portfelu zostanie :)

  • Pierwsze co powinnyśmy zrobić to zebrać wszystkie swoje kosmetyki w jedno miejsce, np. wyrzucić je na podłogę, ba biurko byleby wszystko było razem i zrobić taki  ''research''. Sprawdzamy wtedy czego nam brakuje, co zaraz albo w najbliższym czasie nam się skończy i najlepiej zapisać to w specjalnej liście zakupów z którą udamy się do Rossmana.

  • Dobrym pomysłem będzie też przyjrzenie się tym kosmetykom, które już posiadamy czy tak na prawdę byłyśmy z nich zadowolone, czy sprawdzały się nam i czy aby na pewno są dla nas niezbędne, może być tak, że na rynku jest jakiś ciekawszy produkt, lepszy i jednak lepiej w niego zainwestować.

  • Kolejną moją wskazówką jest sprawdzenie blogów, jak i kanałów na youtube bądź stron internetowych typu wizaż, gdzie blogerki, vlogerki przychodzą z pomocą i przedstawiają jakie kosmetyki z drogerii są warte zakupu. My zakupujemy ich mnóstwo do wszelakich testów makijaży przygotowanych dla was i z chęcią poradzimy jakie dokładnie kosmetyki są warte waszej uwagi. ( Ja również przygotuję dla was osobny post o kosmetykach wartych uwagi).

  • Drastyczna wskazówka jeszcze to taka by iść do Rossmana z odłożonymi pieniążkami :P wtedy mamy pewność, że wydamy tyle ile mamy nic ponad to :)

Ostatnie co mogę jeszcze dodać by zawsze trzymać się pewników makijażowych, podstaw makijażu. 

Kochane jak na razie to to wszystko co przychodzi mi do głowy. Nie jest tego zbyt wiele ale myślę, że to są podstawowe takie wskazówki, które może uratują nasz portfel bądź pozwolą zaoszczędzić troszkę pieniążków by wybrać na koniec jakąś nową fajną rzecz do przetestowania. 
Tym miłym akcentem kończę już ten post i zabieram się za przygotowanie wam przykładowych kosmetyków, które moim zdaniem są warte uwagi na promocjach.

Jeszcze tylko przypomnę Promocje w Rossmanie są w dni:



Komentarze

  1. Uf jak to dobrze że nic nie potrzebuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne porady szczególnie dla zakupoholiczek takich jak ja. Choć ja też staram się już od jakiegoś czasu chodzić na tego typu promocje z listą i płacić przeznaczoną na to gotówką,a nie kartą ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie kupuję zbyt wiele na takich promocjach, bo w necie ceny są takie same lub niższe przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja byłam w super-pharm gdzie jest -50% i się obkupiłam :D ross już się chowa :D haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś byłam w Naturze :-) Super-Pharm jeszcze przede mną :-)

      Usuń
    2. Ja dziś byłam w Naturze :-) Super-Pharm jeszcze przede mną :-)

      Usuń
  5. Wszędzie na tych blogach, widzę tą ogromną promocję w Rossmannie, a ja mam pusty portfel haha to się obkupię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w sumie niczego konkretnego nie potrzebuję, ale znając życie i tak na coś się skuszę :D myślę, że jak zwykle padnie na pomadki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wskazówki kochana, z pewnością z nich skorzystam żeby mój portfel był zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektórzy szaleją na tych promocjach, jakby pierwszy raz w życiu była. A w sumie co chwilę jakieś dni Lifestyle, promocje itp. Jasne, promocje są po to by z nich korzystać, ale nie żeby obkupić się na kolejny rok:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)