Przejdź do głównej zawartości

Wiosenne GRWM

Witajcie Kochani!
Za oknami już powolutku robi się coraz ładniej, kolorowo, zielono i słonecznie. Przyznam się wam, że wiosna to moja ulubiona pora roku. Przynosi zmiany, rozświetla nam promieniami słońca te szare dni po zimie.  Wszystko budzi się do życia i nie oszukujmy więcej się wtedy chce. 
U mnie ostatnio dużo się zmienia stąd też takie braki w nowych postach. No niestety Kochani biorę się ostro za siebie i muszę dużo zrzucić kg do wakacji :) Tak więc siłownia, basen praca i fitness w kolo tego się teraz kręcą moje dni. 
No ale w końcu się zebrałam i mam dla was takie wiosenne Get Ready With Me :) Jeśli jesteście ciekawe jak dzisiaj się szykowałam do pracy i jakich kosmetyków przy tym używałam to zapraszam do dalszej części postu.



Dzisiaj poniedziałek więc postanowiłam zadbać o swoje paznokcie i zmyć stary zeszłotygodniowy lakier i nadać im nowy wygląd. Oczywiście zainspirowana pogodą wczorajszą za oknem w ruch poszły kolory :) 
Uwielbiam te lakiery z Rimmel a Top Coat z Sally Hansen nadaje im super wygląd, tak jakby były żelowe.




Efekt końcowy :) Nie hejtujcie mnie ale niestety malowanie paznokci to nie moja najlepsza strona :P




No dobrze to teraz czas na pielęgnację poranną. Ostatnio od mojej drugiej połówki dostałam w prezencie na dzień Kobiet szczoteczkę do mycia twarzy. Jestem bardzo nią zachwycona. Ma 4 wymienne końcówki do każdego rodzaju cery. Przyznam, że od pierwszego użycia już sobie nie wyobrażam oczyszczania skóry bez niej. 
Niezastąpienie do oczyszczenia twarzy używam płynu z La Roche-Posay Effaclar. Niestety jest już na totalnym wyczerpaniu i będę musiała sobie zakupić nowy bo szczerze to nie wyobrażam sobie innego płynu a ten mam od października więc jest super wydajny. 




Po takim oczyszczeniu, że tak to nazwę ostrym, ukojenie i ulgę dla skóry przynosi mi woda termalna z La Roche-Posay, oraz tonik Caviariste o którym też już na blogu dużo pisałam. 




Kremowa pielęgnacja dzienna u mnie to jest krem na dzień Nivea, który uwielbiam. Uwielbiam za to jak działa, jak szybko się wchłania i jak dobrze komponuje się pod makijażem.  Zapach tego kremu jest na prawdę iście wiosenny, pobudzający więc czego chcieć więcej? Pod oczy oczywiście też ostatnio mój ulubieniec z Planet Spa z Avon żel. A na usta balsam z Maybelline. 




Dzisiaj taki na szybko makijaż, w sumie rozświetlający i jakoś zbytnio nie przemyślany :P 
Podkład z Rimmel Wake Me Up, który bardzo lubię, korektor Camuflage w kremie na jakieś tam niedoskonałości i na skrzydełka nosa, i korektor w płynie też Camuflage z Catrice rozświetlający, nad którym się rozpływam! W ogóle, że go w końcu dostałam w drogerii Natura to cud a wzięłam ostatni! :)
Puder transparentny z Shiby Boxa nad którym ostatnio poświęcam więcej uwagi bo zaczynamy się razem dogadywać i chyba mogę powiedzieć, że nawet bardzo lubić.



Standardowo na kości policzkowe bronzer z Vibo i róż do policzków z Catrice brzoskwiniowy.



Makijaż brwi to znowu Catrice. Kredka do nadania kształtu i koloru i tusz do ich utrwalenia. 




Bazowy cień na całej powiece wylądował ten połyskujący z My Secret roztarty brudnoróżowym cieniem, na załamanie powieki wylądował jasnobrązowy cień a w zewnętrzny kącik oka ciemniejszy brązowy.




Kreski na linii wodnej górnej i dolnej podkreśliłam brązową kredką z Eveline, kreski namalowałam słynnym moim eyelinerem z Loreal i rzęsy podkreśliłam tuszem z Kobo, który zrobił na mnie duże wrażenie i chyba się zaprzyjaźnimy :)


Efekt końcowy ogarniania się do pracy możecie zobaczyć na zdjęciach niżej :) Zapraszam was do komentowania i odwiedzania mojego instagramu i facebooka pod nazwą: asiooniek





Miłego Dnia Kochani! :) I żeby już pogoda ciągle nas tak rozpieszczała ;) chociaż pisząc ten post już o godzinie 18 słyszę, że znowu pada śnieg z deszczem..... tak więc Zimo wynoś się już a zapraszam Wiosnę!! :) 



Komentarze

  1. No tak śnieg :) a już myślałam że wiosna zawitała. Świetny wiosenny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie znam tego różu, ale wygląda ciekawie- bardzo delikatnie. Ja sama używam różu Butterfly w odcieniu romantico z motylkiem takim wystającym, super jest ładnie wygląda na buzi , tak naturalnie i długo się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)