Przejdź do głównej zawartości

We Love It czyli Walentynkowy Shiny

Witajcie Kochani!
Dzisiaj mam dla was do przedstawienia zawartość Lutowego pudełeczka ShinyBox. Pudełeczko wyjątkowe, bo walentynkowe. Jesli jesteście ciekawe co w nim się znajdowało to zapraszam do dalszej części postu :)



Piękne wielkie serducho <3




Perfect.Me czyli szampon do włosów, opracowany z myślą o perfekcyjnej pielęgnacji włosów. Bez parabenów, konserwantów ani sztucznych barwników. Szampon ma nadawać jedwabistą miękkość i zdrowy, idealny wygląd. Mix rodzajów.
Cena: 8,99zł /75 ml. (produkt pełnowymiarowy).



Biały jeleń zestaw szampon i odżywka do włosów z serii nawilżające kozie mleko. Do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.
GRATIS


Witaminowy balsam do ust Delia Strawberry Sorbet.  Nawilżający i wygładzający. Z olejkiem rycynowym, witaminami E i C.
Cena: 16zł (produkt pełnowymiarowy).


Perfect.Me zestaw maseczek do włosów. 
Cena: 3 x 1,49zł / 20ml.




Prestige Solutions płatki pod oczy. Kuracja dla delikatnej skóry pod oczami. Zawierają kolagen i kwas hialuronowy. Pomagają zachować skórze pod oczami młody i zdrowy wygląd. Ja osobiście uwielbiam każdego rodzaju płatki pod oczy :)
Cena: 6,99zł / 1para (produkt pełnowymiarowy).


Dove krem do rąk nawilżający SermaSpa. Zawiera kwasy omega, przywraca suchej skórze blask oraz gładkość. ''Delikatna konsystencja otula skórę rąk i pielęgnuje je jak zabieg w SPA każdego dnia''.  
Cena : 13,99zł (produkt pełnowymiarowy).



Najważniejsza perełka w tym pudełku to puder fiksujący fix &mat. Puder, który dzięki skrobi ryżowej ma właściwości matujące. Utrwala makijaż i sprawia że utrzyma się on w nienaruszonym stanie przez cały dzień. Nie przesusza skóry, nie posiada koloru, dzięki czemu pasuje do każdego odcienia skóry. 
Cena 70zł / 10 g (produkt pełnowymiarowy).

Kochani no i jak podoba się wam te lutowe pudełko? Ja wam powiem, że jestem bardzo zaskoczona i w sumie to nie puder akurat zrobił na mnie wrażenie tylko ta ilość produktów do włosów. Może to dlatego iż teraz bardzo skupiłam się właśnie na tej pielęgnacji moich włosów. 
Krem do rąk mega super hiper pięknie pachnie! Nie pozostawia tłustej warstwy i szybko się wchłania. 
Puder, użyłam go raz i ogólnie jest spoko tylko trzeba jakoś pomyśleć nad stosowaniem go bo strasznie się sypie z tego pudełeczka.  
Dajcie znać co sądzicie! :) 
Buziaki :*

Komentarze

  1. Najbardziej jestem ciekawa tych płatków pod oczy i pudru :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatki pod oczy są mi dobrze znane i te są dobre lecz bardziej polecam do przetestowania płatki pod oczy z Perfecty

      Usuń
  2. Ja niestety nie przepadam za takimi pudełkami, ponieważ większość kosmetyków by leżała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiam te pudełka od dłuższego już czasu i w sumie wszystko mi się przydaje :-) ale rozumiem :-)

      Usuń
  3. Tego pudru jestem bardzo ciekawa, zawartość pudełeczka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder jest fajny, wystarczy nie wiele by zmatowić sobie buzię i wykończyć makijaż. Wystarczy na długo bo jak za dużo się użyje to można sobie wybielic twarz ;-) aczkolwiek muszę opracować to jak go dawkować bo za dużo się go wysypuje za jednym razem.

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa zawartość. Byłabym zadowolona z tego boxa.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)