Przejdź do głównej zawartości

Styczeń

Hej Kochani! :) 
Dzisiaj przychodzę do was troszkę z postem pisanym. Jestem ciekawa czy lubicie takie posty?? Jeśli tak to dajcie mi znać, częściej będę coś dla was pisać :)
Ostatnio nie mam czasu by zrobić jakiś makijaż lecz jeśli tylko będę miała wolne na pewno za to się zabiorę. 
Bardzo dużo teraz oglądam zdjęć, nagrań, szukam inspiracji więc na pewno coś ciekawego się nie długo pojawi :)


Również chciałabym się was zapytać, bo po to jest ten blog, dla was, jakie tematy teraz byście chcieli bym poruszała? Macie ochotę na jakieś konkretniejsze posty? Dajcie znać z chęcią dla was coś przygotuję :)



Chciałam wam napisać troszkę o motywacji, o ćwiczeniach lecz Kochani... nie oszukujmy się nie mam takiego postanowienia Noworocznego z racji takiej iż nigdy mi ono nie wychodzi. To nie jest tak iż nie mam zamiaru się zabrać za swoją sylwetkę mega naganną, tylko nie chciałabym być nie słowna wobec was i nie chciałabym również czuć takiej wielkiej presji.



Moje ciało co prawda domaga się detoksu, domaga się oczyszczenia i ćwiczeń. Na pewno przyjdzie zaraz na to czas jak na razie zbieram siły, materiały potrzebne i eksperymentuje w kuchni ostatnio by być dobrze przygotowaną do tego i nie popełniać falstartu.



Jeśli jesteście jeszcze ciekawi co u mnie to dostałam się do dalszej części konkursu na ambasadorkę magazynu Joy. Konkurencja jest spora patrząc na te wspaniałe dziewczyny ale dam z siebie 200 % mimo iż trzęsę nogami :) Na pewno będzie to super przygoda i coś czego nigdy w życiu nie doświadczyłam ale tak to jest właśnie to co chcę robić! :)


Ostatnio zajrzałam do księgarni i stwierdziłam, że baaardzo dawno nic nie czytałam. Jestem osobą, która lubi lekkie książki o np spełnianiu marzeń, o przyjaźni o miłości. Coś lekkiego. 
Jest już pierwszy miesiąc można powiedzieć za nami a ja jeszcze nic nie czytałam i czas to naprawić i wybrać się po jakąś książkę. Hmm... może jednak wstąpię do biblioteki... czy wy też uważacie, że książki ogólnie są strasznie drogie?! Ja rozumiem sztuka, kultura wspieranie itp ale 40zł za książkę, którą przeczytam w jeden dzień np? Tak wiem marudzę ale i tak zapewne coś kupię :)


O! jest coś czym mogę się z wami jeszcze pochwalić! :)
Ostatnio robię wielkie postępy w planowaniu i realizowaniu swoich postanowień. Małych, drobnych ale z tego co wiem, z czego świat jest zbudowany z mega wielkiej i potężnej zasady, że wszystko zaczyna się od małych kroczków itp. 



Bardzo ale to bardzo pomaga mi w tym kalendarzyk, książka, którą dostałam pod choinkę od Mikołaja mojego. 
Już troszkę jestem bardziej oszczędna, do wszystkiego podchodzę z myślą... pomyśl, prześpij się z tym a nie tak jak ty potrafisz rzucasz się i wyrywasz :) no cóż mimo wszystko wiem że aż tak bardzo się tego nie pozbędę ale może troszkę przygaszę :)


A co u was Kochani? Co ciekawego słychać w wielkim świecie?! Mam nadzieję, że wszystko idzie wam po waszej myśli :) 

Pamiętajcie by dać mi znać o czym byście chcieli poczytać i czy podobają się wam takie ''luźne'' posty :)

A na koniec mam dla was super przepis od Laury Ogrodowczyk ściągnięty (tak przyznaję się) ale jest genialny i będę go szerzyć! :)

Batoniki z płatków górskich :


2,5 szkl płatków górskich normalnych
4 dojrzałe banany
2 Łyżki masła orzechowego
1,5 Łyżki miodu
Opcjonalnie:

Orzechy włoskie, żurawina, rodzynki etc 
 Ugniatamy rękoma wszystko razem, przelewamy do formy
i na pół godzinki do  piekarnika siup! :)


Komentarze

  1. Masz bardzo ładny kolor włosków, może byś napisała post o ich pielęgnacji, farbowaniu ?;p chętnie bym przeczytała <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny przepis :) na batonik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. great post honey<3 the pictures are so nice :*
    kisses from germany, laura ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Post bardzo fajny jest co poczytac nareszcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To może ja odniosę się do książek:
    Fakt, masz rację, dla mnie 40zł za książkę to też dużo, zwłaszcza, że przy jednej wizycie w Empiku czy księgarni chętnie wzięłabym 3-4 książki ;) a z tego robi się już pokaźna suma :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim gratuluję sukcesu i trzymam kciuki za kolejny etap. Świetny przepis. Bardzo prosty więc na pewno wypróbuję. Oczywiście kciuki również trzymam i jednocześnie życzę powodzenia za zmiany żywieniowe jakie zamierzasz wprowadzić w swoje życie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Batoniki wyglądają smakowicie:) A co do książek, ich ceny są rzeczywiście wysokie, zazwyczaj odwiedzam biblioteki, kiedy mam ochotę coś poczytać;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety, ksiązki są drogie, ale przynajmniej ladnie wyglądaja na półce ;) Polecam szukać w internetowych księgarniach, są dużo tańsze.
    Nie czytam za bardzo lekkiej, kobiecej literatury, ale ostatnio moje serce skradly "Grobowce Antuanu" Le Guin - to krótka powieść fantasy, o tak delikatnym wątku miłosnym, że po prostu nie mogłam się w nim nie zakochać. Może Ci się podobać również "Dzień Dobry, Irene" - typowo kobiecy kryminał :) "Biała Masajka" Hoffmann też ma swój urok.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż jak zawsze super :-) ja bym chciała post o maseczkach do twarzy gdyż postanowiłam zadbać trochę o swoją twarz a niestety prócz maseczk ziaji nie znam innych :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale apetyczne batoniki, muszę takie spróbować zrobić:)
    lubię takie posty, ale makijażowe również:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia, a batoniki wyglądają przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki za konkurs ;):):) Batoniki wyglądają bardzo, ale to bardzo apetycznie - mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie batoniki zjadłabym z chęcią :) Śliczny kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)