Przejdź do głównej zawartości

Wish Lista

Hej Kochani!
Dzisiaj przygotowałam sobie taką Wish Listę, teoretycznie do Mikołaja ;) Co bym chciała dostać, lecz jeśli nie dostanę od Mikołaja tych rzeczy to zamierzam ją sama w tym roku zrealizować ;)
Zapewne mam więcej rzeczy, które bym chciała dostać ale te są takie naj naj co mi ostatnio po głowie chodzą :)
Tesli jesteście ciekawi co ja bym chciała dostać pod Choinkę to zapraszam dalej :) 


Wish Lista
  1.  Paletka Cieni do powiek The Balm ''Nude Dude''. Klik 

 Jest to super paletka dla tych co nie znają, bardzo zachwalana, polecana do zakupu. Super opinie. 
Paletka składa się z cieni o naturalnych kolorach jak i z cieni rozświetlającym. Opakowanie Samo mówi za siebie ;) 

2. Beuty Blender. Klik
Idealna gąbka przydatna w każdym makijażu do nakładania podkładu, korektora oraz kosmetyków ''mokrych'' do konturowania twarzy. Ma bardzo dużo właściwości pomocniczych etc. jeśli chcecie więcej poczytać o niej zapraszam na stronę która jest przy nazwie, tam jest cały opis tego produktu.

3. Świeca Yanke Candle Klik

 Świece Yankee są super jeśli chodzi o zapach i wygląd. Jest tyle zapachów, że nie wiem czy będę potrafiła jakiś wybrać ale na pewno mi się uda! :)

4. Zestaw pędzli z ''Chińskiej Stronki'' Klik

Super są te pędzelki, już tyle opinii na ich temat słyszałam, a jeszcze za taką cenę to warto poczekać na nie ten miesiąc :) Na pewno je sobie sprawię :)


5. Świąteczny Szlafrok 
Nie mam jakiegoś wybranego ale ten na tym zdjęciu np mi się podoba ;)


6. Świąteczny sweterek najlepiej z jakimś słodkim reniferkiem, jelonkem <3


7. Perfumy Euphoria :) Klik
IDEALNY ZAPACH <3


8. Super organizer, planner.
Tak ten rok będzie należeć do mnie!! :)
Jeden super widziałam w Empiku ale kosztuje 70zł hmmm... może się skuszę, no nie wiem ;) Niestety nie
 mogłam go znaleźć na stronie Empiku więc nie wkleję linku do niego :(


Jak Kochani podoba się wam moja Wish Lista? Czy któraś z tych rzeczy wymieniona jest też waszą upragnioną? Podzielcie się ze mną w komentarzach! :)
Buziaki :*

Komentarze

  1. trzymam kciuki żeby Mikołaj przyniósł wszystko pod choinkę :D też mi się marzy paletka theBalm ale inna :D i też pewnie niebawem wrzucę na bloga wishlistę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Z chęcią zobaczę co tam sobie marzysz :)

      Usuń
  2. Super pomysły:) w większości bym sama te rzeczy kupila:) buźka 😘 @kardomi95

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pogardziłabym żadnym z tych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Paleta the balm to tez i moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nude tude z thebalm i muszę przyznać, że wolałabym tę drugą z panami.
    Też mi się marzy bb, ale rozsądek na razie wygrywa :-d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie mnie powstrzymuje od zakupu ;-) mój "jeszcze" zdrowy rozsądek ;-)

      Usuń
  6. Wszystkie rzeczy i ja z chęcią bym przygarnęła :) A na pierwszym miejscu u mnie są perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Numerek jednej to również moje małe marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta paletka i Świece Yankee też mi się marzą :) Ciekawe czy kiedyś uda mi się je zdobyć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tej palecie same pozytywne rzeczy ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna lista. Niejedną rzecz bym chętnie przepisała na swoją. Ja również uważam, że zapach Euphoria jest wspaniały :) A sweterk z reniferem kupiłam w prezencie dla bratowej. Tak śmieszny, czerwony, myślę, że Jej się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam euphoriE CK . ja jeszcze swojej listy nie stworzyłam... Ale dużo chcę ��

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)