Przejdź do głównej zawartości

Makijaż na Święta opcja nr. 1

Hej Kochani!
Dzisiaj przygotowałam dla was post taki dwa w jednym.
Jest to makijaż, jeden z paru który dla was przygotuję na blogu w wersji świątecznej, jak i za razem recenzja mega zaskoczenia jakim jest moja nowa paletka cieni.


Ogólnie chciałabym może już od razu wam zdradzić, że paletka jest rewelacyjna wg. mnie. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, trwałe i łatwe w użyciu. Nie sypią się, nie rolują i na prawdę warte są więcej niż kosztowały.
Ogólnie paletka cieni jest prezentem Mikołajkowym, niezapowiedzianym takim przy okazji wspólnych zakupów.
Zakupiona w Tesco za uwaga ok 18zł! Szok... szkoda, że tylko w takiej wersji kolorowej, chociaż bardzo mi pasuje ale chciałabym mieć więcej skoro są takie dobre i w tak niskiej cenie.



Ogólnie to z tej marki była jeszcze jedna paletka w tesco aczkolwiek nie aż tak interesująca jak ta, a jeszcze widziałam podobne opakowanie w Biedronce. W środku pudełka było chyba z 6 pudełeczek cieni podwójnych, błyszczących, dwa eyelinery brokatowe i dwa specjalne cienie brokatowe. Nie była już w sumie taka tania jak w Tesco bo 30zł (choć to i tak nie dużo) ale jednak nie skusiłam się  :)
No dobrze to tyle wstępu i zapraszam dalej, już do makijażu.



Na sam początek trzeba włączyć swoją play Listę Świątecznych piosenek i można zaczynać:)

Buzia bez niczego :)



Na sam początek baza matująca z Golden Rose i Podkład Rimmel Wake Me Up


Jeśli myślicie, że obok korektora Bell przez pomyłkę znalazła się kredko szminka z Rimmela to się mylicie... Czas zaprezentować i wypróbować coś nowego :) >>>



Taaaa daaammm :) Połączenie czerwonej szminki, kredki w odcieniu bardziej matowym w połączeniu z korektorem da nam super krycie cieni pod oczami. Niezawodny trik, musicie wypróbować :)


Tak właśnie prezentuje się buzia i strefa oczu właśnie już po szmince i korektorze z dodatkiem pudru transparentnego.


Czas na konturowanie twarzy, zawsze w ten sam mój niezawodny sposób.

 

Jeszcze tylko umaluję brwi i przechodzimy dalej ;)



Dobrze, przechodzimy do bazy na powiece czyli cienia color Tattoo De Rose 01 i zaczynamy zabawę :)




Na całą powiekę nałożyłam ten najjaśniejszy biały cień, który jest bardzo dobrze i fajnie napigmentowany. Dodatkowo trochę nałożyłam go pod łuk brwiowy.


Na sam początek nałożyłam ciemniejszy cień brązowy lekko wpadający w kolor zielony.




Rozblendowalam go jak i wyciągnęłam na całe załamanie powieki cieniem jasno brązowym.






Na sam koniec dodałam najciemniejszy cień brązowy lecz ten w chłodniejszym odcieniu z paletki na sam koniec zewnętrznego kącika oka wyciągając go do góry na 1/3 załamania powieki.
Jak i również na dolną powiekę również na sam koniuszek.
Jasno brązowym cieniem na dolnej powiece rozblendowałam go ku wewnętrznym kąciku oka.


Teraz Kochani można skończyć już na tym etapie makijaż i dodać tylko tusz lub można bawić się dalej tak jak ja to zrobiłam.
Dodałam kreski po prostu i wytuszowałam rzęsy :)




Tak prezentuję się skończony makijaż oka :)


Zostało mi już tylko pomalowanie ust, do tego użyłam szminki z Rimmela i poprawiłam konturówką z Golden Rose :)


A tak prezentuje się już cały makijaż skończony :)





Teraz czas zrobić tylko delikatne loki jako fryzurę i gotowa cała stylizacja :)


Troszeczkę w innym świetle makijaż :) Zdjęcia robione w łazience a tam mam straaaszne oświetlenie :( w ogóle muszę zakupić sobie lampę :(




Jak wam Kochani podoba się taka pierwsza wersja Świątecznego Makijażu? Zachęcam do komentowania i zakupu tej wspaniałej paletki cieni :)
Miłej Niedzieli Kochani :* :*

Komentarze

  1. Kochana makijaż jest doskonały. Aż jestem pod wrażeniem ceny tej paletki. Dla mnie zestawienie kolorystyczne idealne. Właściwie w swoim makijażu, gdy decyduję się na cienie to tylko z takich kolorów korzystam. Muszę się rozejrzeć za nią przy okazji najbliższych zakupów bo wydaje się być warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, zazdroszczę paletki, moje kolorki! Makijaż super, skorzystam na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny makijaż,masz bardzo ładny kształt i kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny makijarz i sliczna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny makijaż, muszę sobie sprezentować taką paletkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna paletka, szkoda że nie było więcej opcji kolorystycznych do wyboru;) A makijaż wyszedł przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie!!! :) super cienie, w moim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no tak to już jest z tymi ciuchami :D ale ja się w tej bluzie zakochałam od pierwszego wejrzenia i musiałam mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny make-up, paletka do cieni również interesująca:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)