Przejdź do głównej zawartości

Rozdanie Świąteczne

Hej Kochani! 
Z racji tego iż za nami Mikołajki, przed nami Święta Bożego Narodzenia i Sylwester chciałabym ogłosić moje pierwsze rozdanie! 
Wybrałam dzisiaj dla was, moim zdaniem fajne rzeczy, które ja osobiście chciałabym dostać. 
Chciałabym nagrodzić tych was którzy się tu udzielają a nie tylko wpadają po nagrody :)
Rozdanie jest dość krótkie z racji tego iż kosmetyki które wybrałam są fajne na zabawę Sylwestrową, kolory idealne 'imprezowe'. 
Zapraszam dalej gdzie przedstawie wam każdą rzecz, która jest do wygrania.
Regulamin rozdania znajdziecie na końcu.
Wygrywa jedna osoba cały zestaw :)
Powodzenia! :)






Zestaw 3 maseczek do twarzy firmy Ziaja. Trzy maseczki moim zdaniem najlepsze :)
Maseczka oczyszczająca, regenerująca i anty-stres, jak i maseczka siarkowa, antytrądzikowa marki Barwa. 
Maseczki idealne przed zabawą Sylwestrową jak i po zabawie ;)


Również postawiłam troszkę na kolorówkę. Nowości z My Secret. Metaliczne cienie do powiek, idealne na zabawę Sylwestrową. Nr. 2 (różowy wpadający w fiolet bardzo intensywny.) nr. 5 Jasnoróżowy oraz nr. 3 Jasnoniebieski.




Do takiego odważnego makijażu sylwestrowego przyda się fajny zamiennik czarnego eyelinera, czyli np. właśnie taki z nowości My Secret niebieski ;) Idealny!!



Tusz Kobo do rzęs pogrubiający, wydłużający i podkręcający rzęsy, czarny.


Lakier do paznokci  My Secret idealny na imprezę Sylwestrową by dodać pazura naszym pazurkom ;) Wielki błysk i glam!

Idealna szminka uniwersalna Essence nr. 07 Natural Beauty 




A na sam koniec płyn lipowy Micelarny Sylveco,  Hypoalergiczny :)
Tak by po zabawie sylwestrowej zmyć ten nasz wspaniały makijaż :)


No dobrze Kochani teraz troszkę regulaminu.
Wszystkie rzeczy które tu można wygrać, sama wybrałam i zakupiłam. Nie jest to konkurs w żaden sposób sponsorowany. 
Żeby wziąć udział w rozdaniu

1. Obserwować mój profil na Instagramie i Facebooku
Facebook 

2. Udostępnić zdjęcie konkursowe na facebooku, czyli wpis zamieszczony na moim fb Asiooniek, bądź udostępnić zdjęcie na Instagramie z #asiooniek

3. W komentarzu pod postem na blogu bądź facebooku, instagramie napisać, krótkie ' Biorę Udział'.

 4. Udzielać się na moim blogu oczywiście :)

Osobę, która wygra wybiorę dnia 27 Grudnia i ogłoszę to na moim Facebooku. Wtedy poproszę ją o wiadomość prywatną w celu ustalenia adresu przesyłki.
Przesyłkę wyślę od razu po ustaleniu danych adresowych by mogła dotrzeć jeszcze przed Sylwestrem. 

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pytania to proszę zadawać je tutaj, bądź w poście na Fb lub Instagramie. 
Z racji tego iż jest to pierwsze rozdanie jakir organizuję proszę o wyrozumiałość :)


POWODZENIA!!! :) :*

Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr. 4, poz. 27 z późn. zm).

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)