Przejdź do głównej zawartości

Świąteczne prezenty cz. 2

Witam Kochani! :)


 Dzisiaj przejdziemy do postu z pomysłami na prezent dla Niego.
Nie wiem jak dla was ale dla mnie jest to  mega ciężki temat niestety... zawsze mam dylemat co mu kupić?! Przecież on wszystko ma! A przecież nie kupię mu już 20 buteleczki perfum a poza tym to chyba nie za fajny prezent pod choinkę.... 

Wczoraj troszkę popytałam, posiedziałam pomyślałam i coś udało mi się wybrać tak ogólnie kategorycznie co można by było kupić Mu :)
Jeśli jesteście ciekawi co wymyśliłam to zapraszam dalej :)

Tutaj przypomnę oczywiście by prezenty były starannie dobierane, przemyślane i co najważniejsze dawane od serca z nutką czegoś co wiązałoby się z waszą relacją czy to partnerską czy to rodzinną.

  • Portfel - to jest zawsze dobry pomysł na prezent, powinien być dobrej jakości i praktyczny.
  • Książka - książka ale nie byle jaka tylko np. kucharska, motoryzacyjna, historyczna, książka, która wiąże się z zainteresowaniami partnera
  • Zegarek - teoretycznie wiem, że zegarków nie powinno się dawać nikomu w prezencie lecz ja uważam już to za totalny zabobon  i nie widzę nic przeciwko.
  • Koszula / bluza - w zależności od stylu ubierania się mężczyzny fajnie by było kupić dobrą gatunkowo i ładną koszulę bądź bluzę.  
  • Krawat - ale tylko jako dodatek do prezentu
  • Skarpetki - ale takie śmieszne nie typowo czarne np. w Blue City widziałam stoisko z takimi hipsterskimi skarpetkami dla mężczyzn, bądź z motywem świątecznym i moim zdaniem tak samo jako prezent dodatek
  • Muzyka - najnowsze płyty z ulubioną muzyką bądź składanka utworzona osobiście z ulubioną waszą muzyką - moim zdaniem to też dodatek do prezentu
  • Akcesoria do telefonu - Śmieszne obudowy męskie, słuchawki.
  • Plecak, torbę
  • Sweterki - takie typowo świąteczne np. z reniferem :) Cudowne widziałam świąteczne męskie swetry w H&M
  • Spinki - śmieszne, bądź ekskluzywne do mankietów.
  • Dobry alkohol - kiedyś dałam Jonego z wielką paczką M&M i kefirem :) Śmieszny podstawowy element mojego mężczyzny :D
  • Akcesoria związane z hobby - np. jeśli mamy faceta, który chodzi na siłownię może być to dobra torba treningowa, gadżety dla osób które biegają.
  • Kosmetyki - zestaw kosmetyków ale pod warunkiem, że będzie to dodatek
  • Grupon - bardzo dużo fajnych i ciekawych pomysłów na prezenty jest na gruponie jak np. wykupienie jazdy specjalnym samochodem etc.
  • Wyjazd - Jeśli zastanawiacie się wspólnie co kupić sobie i nie wiecie to zawsze fajnym pomysłem też jest wspólny wyjazd we 2 np. na weekend... kolacja przy świecach w innym mieście... cudo!
  • Gry - Jeśli mamy maniaka gier komputerowych bądź każdego innego np xbox to dobrym pomysłem będzie też zestaw gier bądź pojedyńcza gra (znając nasze ceny)
  • Gry - Gry planszowe dla dorosłych 
  • Karta podarunkowa - w ulubionym sklepie, to zawsze dobry pomysł
  • Perfumy - jako dodatek
  • Biżuteria - jeśli nasz facet nosi jakieś łańcuszki bądź bransoletki to dobrym pomysłem będzie taki prezent plus najlepiej jakis symbol wygrawerowany na nim.
  • Sklep z gadżetami męskimi - tam zawsze coś dobrego można znaleźć,  scyzoryki plus np jakiś grawerunek, gry dla mężczyzn, śmieszne kubki etc. warto zajrzeć zawsze do takiego sklepu
  • Własnoręcznie zrobiony zestaw kuponów na masaże :) (nasze :P )
  • Tak na koniec już nieco odważniej możemy zrobić sobie prezent w postaci kokardki świątecznej i zapakować się pod choinkę :P :)





,



 Kochani jak na razie to wszystkie z moich pomysłów, jeśli macie jakieś swoje to dorzucajcie w komentarzach z chęcią i ja sama się dowiem co np. wasi mężczyźni lubią :) Musimy być solidarne i pomagać sobie w tym ciężkim temacie :)
Również mam nadzieję, że moja lista wam w czymś też pomogła, podsunęła jakiś pomysł. 


Komentarze

  1. Mój kochany brodacz dostanie kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji brody :) niestety nie jako dodatek bo są tak kosmicznie drogie, że dodatkiem to może być ta kokardka na mnie :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to faktycznie ta kokardka jak najbardziej jako dodatek ;-)

      Usuń
  2. Dobrze, że zajrzałam bo właśnie siedzę i tworzę od kilku dni listę prezentów dla mojego męża. Chyba zdecyduję się na zegarek. Ja również nie wierzę w te przesądy, a zegarek wydaje się być bardzo eleganckim prezentem :) Przejrzę jeszcze listę w poszukiwaniu prezentu dla pozostałych moich mężczyzn czyli taty i brata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jestem tego samego zdania :-) To bezproblemowej listy prezentów życzę :-)

      Usuń
  3. Prezent dla mamy mam, nad resztą muszę jeszcze pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły :) jeszcze zastanawiam się nad kilkoma prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chętnie czytam takie posty, bo mój facet jest bardzo ciężki jeśli chodzi o prezenty :) Ale już na innym blogu podpatrzyłam słuchawki i to je mam zamiar kupić :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łącze się w bólu ;-) słuchawki to super pomysł! :-)

      Usuń
  6. fajny post :)
    Zapraszam do siebie http://locastrica.blogspot.com/
    Może wsp obs? Daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne propozycje ja w tym roku kupiłam mojemu torbę do pracy lub na codzień z eko skóry :) by miał w czym jedzenie nosić hihih

    OdpowiedzUsuń
  8. Grę PRL oglądałam z myślą o prezencie dla przyjaciół i chyba ją zakupię ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne pomysły, z tej listy każda z nas coś dla swojego mężczyzny wybierze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły z tym wyjazdem to nawet nie pomyślałam, a bardzo fajny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale rozwiązujesz odwieczny problem "co mu kupić" - a najfajniejszy ten ostatni:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Magia świąt :) Pozdrawiam :)

    http://anikaa22.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)