Przejdź do głównej zawartości

Zmiany rodzą kolejne zmiany

Witam was wszystkich Kochani :) 

Piszę do was z łezką na policzku ale zaraz dowiecie się wszystkiego po kolei o co chodzi :)

Jak widzicie sami stało się, nadeszła jesień, co prawda jeszcze nie kalendarzowa ale już za oknem ponuro, wietrznie i mokro. Przynajmniej u nas dzisiaj tak właśnie jest. Liście na drzewach już nie są takie zielone co do tego również mogła się przyczynić susza w większej części no ale jednak nie oszukujmy się czas leci niestety. Co prawda jeszcze gdzieś tam w prognozie pogody mają wrócić temperatury po 29stopni ale to jak już to tylko na chwilkę. 
Troszkę się rozpisałam o pogodzie ale to z racji tego iż ona w sumie odzwierciedla to co się teraz u mnie dzieje. Ostatnio się działo u mnie wiele i nie specjalnie dobrych rzeczy. Sierpień okazał się dla mnie wielce znaczący i przyniósł mi wielkie zmiany. Tak jak to w przysłowiu jest ''Zmiany rodzą kolejne zmiany'' i tak właśnie u mnie się stało. Czas oczywiście nam pokaże czy na lepsze czy gorsze choć ja jestem zdania tego iż ''Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło''. 

Na szczęście Kochani sierpień już jest za nami, za mną i tak właśnie dzisiejszego dnia przyszło oczyszczenie. Jak po wakacjach po czasie suszy, przyszedł w końcu deszcz tak i u mnie przyszedł czas na zmycie z siebie tych emocji, które ostatnio mnie otaczały i teraz w tej ''kąpieli'' myślę, że nałożę sobie maseczkę na buzię i zacznę się relaksować i korzystać z tego co mi życie przyniesie. Tym razem starałam się jednak mimo wszystko dbać o bloga, w miarę regularnie dodawać posty, lecz teraz będzie tego znacznie więcej, będą nowe projekty. 
Tak jak zmiany dotyczyły mojego zmieniającego się otoczenia, tak ja teraz skorzystam z tego co się działo i z większą mocą postaram się by u mnie się zmieniło wszystko. 
Niestety dla ciekawskich nie będę się dokładnie rozpisywać o co chodzi lecz mogę tylko powiedzieć iż to było bardzo bolesne doświadczenie. 
Tak to już w życiu bywa, że nie można być wszystkiego pewnym. 

Bardzo możliwe iż większość z was pomyśli w sumie ale po co o tym wszystkim  pisze? Po co w ogóle to wszystko. Lecz jednak ja wiem, że ja tego potrzebuję, potrzebuję gdzieś wypisać swoje przemyślenia, swoje postanowienia, swoje myśli po prostu. Ok mogę w sumie wpisać to do zeszytu i schować na dnie szafki z ubraniami. Ale po co? Jesteśmy tylko ludźmi, którzy też swoimi przemyśleniami chcą się dzielić. 

Tak więc zmiany prowadzą do kolejnych zmian tak jak i u mnie :)

Dlatego stoję z łezką na policzku która wcale nie jest łezką, tylko kroplą z tego deszczu oczyszczenia, pogodowego i duchowego z postanowieniem i z wiedzą, że teraz będzie tylko lepiej ;) 
Popijając sok malinowy pod tytułem w kawiarni ''Orzeźwienie'' i pod moją kochaną fioletową parasolką pełna nadziei. 


Dziękuję wam wszystkim, którzy się do tego przyczyniliście ;) 
Trzymajcie się wszyscy cieplutko w ten deszczowy czas i mam nadzieję, że zaraz pogoda pokaże nam moją ukochaną porę roku czyli piękną złotą Polską Jesień :) <3 

Bo co do pogody ducha wiem, że już przeciera się piękne słoneczko razem z piękną tęczą :)
Buziaki Kochani :*

Komentarze

  1. Trzymaj się Asia... Wiele otaczających nas rzeczy może rozczarować, ale zawsze istnieje choć kropla nadziei na lepsze jutro :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że tak :) Teraz będzie już tylko lepiej :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)