Przejdź do głównej zawartości

Denko

Cześć Kochani :-)
Dzisiaj mam dla was denko, czyli produkty, które właśnie mi się skończyły i które polecam lub nie. Nie będzie tego dużo bo tylko 4 produkty. Ostatnio wszystko zakupiłam sobie więc następne denko nie będzie szybko. 

Odżywka, balsam poprawiający kondycje włosow, zmniejszający ich wypadanie. Producent tu nas zapewnia iż mamy zobaczyć widoczną różnicę w wypadaniu włsów do 2 tygodni. Czy ja ją zobaczyłam? No niestety nie specjalnie. Myślę iż efekt powinien być bardziej widoczny. Nie sądzę bym do niej wróciła.

Perełki do kąpieli z ekstraktem z kwiatów czereśni i kwiatów róży. Bardzo szybko perełki się rozpuszczają w wodzie. Zapach bardzo ładny lecz krótko trwały. Myślę iż nie wrócimy do siebie aczkolwiek może spróbuje z innym rodzajem tych perełek bo ogólnie bardzo lubię tą serię.

No dobrze już mamy troszkę negatywnych produktów a tutaj moja perełka za którą będę rozpaczać ale nie długo bo zamówię sobie kolejne opakowanie. Maseczka Babuszki Agafia Oczyszczająca. Maseczka bardzo koi twarz od razu przy pierwszej styczności. Formuła bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła i tak na prawdę patrząc po opakowaniu bardzo wydajna maseczka. W bardzo fajny sposób zastyga na twarzy i działanie od razu widać. Zapachowo też bardzo przyjemna.

Perfecta oczyszczanie żel do mycia twarzy z mikrogranulkami. Bardzo ładnie pachnie robi co ma robić ale bez szału. Myślę iż sięgnę teraz po coś innego i możliwe że jeszcze wróce do tego produktu.

Kochani jak na razie to już wszystko. Z racji tego iż już mamy koniec kolejnego miesiąca zabieram się do tworzenia ulubieńców września, więc nie długo na pewno pojawi się ten post na blogu. 
Miłej nocy Kochani :-)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)