Przejdź do głównej zawartości

Beauty & The Box

Hej Kochani ;-)
Chciałam wam przedstawić dzisiaj wnętrze wrześniowego pudełeczka ShinyBox. 
Powiem od razu szczerze, że jestem zadowolona z zawartości. 


Vadera Złoty Peeling do ciała. Produkt pełnowymiarowy. 48zł 150ml. Skutecznie oczyszcza skórę, przyspiesza metabolizm i poprawia mikrokrążenie. Złote drobinki mają dodać blasku i optycznie rozświetlać oraz wyrównywać koloryt jak i niedoskonałości na skórze. 

Orientana Olejek do twarzy: drzewo sandałowe i kurkuma. Produkt pełnowymiarowy 21zł 55ml. 
Zawiera naturalne olejki roślinne wg tradycyjnej receptury ajurwedyjskiej. Olejek zastępować ma kremy do twarzy, działać odżywczo i odmładzająco. Do cery problematycznej, zanieczyszczonej i zmęczonej. Również może być traktowany do demakijażu.

Syis Krem pod oczy. Produkt pełnowymiarowy 29zł 15ml. 
Przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Ma radzić sobie z zasinieniami oraz drobnymi zmarszczkami. W kremie jest zawarty kolagen który ma działać regenerująco i nawilżać skórę.

Evrēe serum do paznokci Max Repair 15zł. Produkt pełnowymiarowy. Serum do słabych i zniszczonych paznokci. Formuła serum zawiera dobrane składniki, które maja silne właściwości pielęgnacyjne dla paznokcia i naskórka. 

Vaseline Balsam do ciała w spray'u Cocoa Radiant. Produkt pełnowymiarowy 26zł 190ml. Nawilżający balsam do ciała w sprayu ma nawilżać i wchłaniać się błyskawicznie. Wygodny w użyciu. Ma pozostawiać skórę miękką bez uczucia lepkości i tłustości.

Biały Jeleń Płyn do higieny intymnej. Produkt pełnowymiarowy. 8zł 

Efektima Pharmacare Peeling + Maska + Krem myjący do twarzy 3w1. Zielone błoto mineralne, glinka biała oraz peelingujące drobinki z alg. 
Oraz profesjonalny balsam do ciała nadający opaleniznę.

Jak widzicie Kochani pudełeczko na prawdę bardzo ciekawe i ja jestem zadowolona z jego zawartości. Nie mogę się doczekać testowania :-) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)