Przejdź do głównej zawartości

KosmetykizAmeryki

Hej Kochani! Dzisiaj postanowiłam iż podzielę się z wami fajną stronką. Pewnie niektórzy już ją znają i pewnie ze mną się zgodzą w tym co zaraz tu napiszę ale jest pewnie dużo osób, którzy nie wiedzą o niej a na prawdę warto! O jaką stronę chodzi??
KLIK
Tutaj na górze jak wejdziecie w link wylądujecie na stronce Kosmetyki z Ameryki. Jest to stronka z kosmetykami nie tylko dostępnymi w Polsce ale i za granicą. 
Co ma w sobie takiego wow ta stronka??
A właśnie to, że kosmetyki, które tam się znajdują są prawie o połowe tańsze niż w drogeriach. 
Nie są to żadne podróbki, nie są jakieś uszkodzone, ani nie są naruszone. 
Przykład... mój podkład kosztuje w Rossmanie 67zł a na stronce 37zł. 
Na początku myślałam, że ok ale pewnie przesyłka milion zł będzie kosztować a tu nieee.... przesyłka Inpost 10zł i tak jak teraz zamówiłam wczoraj rano tak dziś (w sobotę) już mogłam je odebrać! :-)
A tutaj proszę moje ostatnie zamówienie ;-)
Paletka prze prze piękna ♡ Puder transparentny Paese i puder brązujący NYC. Za wszystko łącznie z przesyłką zapłaciłam 67zł.
Aaa !! Zapomniałam... na koniec dostajecie kupon rabatowy na kolejne zakupy ;-) a przy większym zamówieniu są produkty do wybrania za 1gr :-)
Post nie jest sponsorowany. Chciałam się z wami tym podzielić bo w końcu kochamy zakupy a jeśli możemy mieć to samo za tańszą cenę to możemy mieć przyjemności jeszcze więcej ;-)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)