Przejdź do głównej zawartości

Dzienne i wieczorowe Smoky Eye

Hej Kochani dzisiaj mam dla was dzienno wieczorowe smoky eye. Inspiracja ostatnim filmem Loveandgreatshoes. Moje wykonanie jak dla mnie jest i na dzień i na wieczór, zależy kto jaki makijaż na dzień nosi. 
Oczywiście przed każdym makijażem pamiętamy o pielęgnacji naszej twarzy by podkład nie miał z nią aż tak bezpośredniego kontaktu.

Podkład wybrałam rozświetlający ale nie aż tak mocno Rimmel Wake Me Up. Pod oczy korektor Bell który jest na prawdę dobrym zamiennikiem Afiniton. Puder Eveline lecz jego naniosłam na twarz dopiero po skończonym makijażu oczu.

Do podkreślenia brwi wykorzystałam dwa cienie z paletki Makeup Revolution Chocolate. Tak zaznaczyłam te dwa kolorki między pędzelkiem a tuszem do brwi z Catrice którego też używałam by w ciągu dnia te brwi zostały na swoim miejscu.
Jako baza posłużył mi cien najjaśniejszy z tej paletki. Niestety wszystkie bazy pod cienie akurat nadają się tylko do kosza niestety. Na cała powieke ruchomą naniosłam najciemniejszy cień z tej paletki dość ciemny brązowy. Jako głowny cień wykorzystałam cień z Kobo 142 RUSSET. Użyłam go na całe załamanie powieki. Na sam koniec jeszcze raz przydymiłam oko tym samym cieniem ciemnym, który wylądował na ruchomej powiece. Na sam koniec przy lini rzęs namalowałam cieńką kreskę czarną kredką którą troszkę roztarłam czarnym cieniem z tej samej paletki. 

Dzisiaj na rzęsy wylądował tusz z Bourjois. Tak go kupiłam na tej promocji w Rossmanie i zawiruszył mi się jakoś. Cieszę się że go odnalazłam bo zapowiada się obiecująco.

Na sam kącik wewnętrzny oka dodałam troszkę rozświetlacza z Vibo. Twarz przykryłam pudrem Eveline i wykonturowałam bronzerem z Kobo i różem z Inglota 81 oraz rozświetlacz Vibo na nos i łuk kupidyna i troszeczkę na szczyty kości policzkowych.

Do tego makijażu usta pomalowałam stonowaną pomadką z Eveline 437 aqua platinum.






No i jak wam się podoba taki makijaż? Jak dla mnie idealny i ma prawdę dość szybki i łatwy do wykonania. Dla mocniejszego efektu można dodać kreski eyelinerem i gotowe! :-) 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)