Przejdź do głównej zawartości
Cześć Kochani :-)

Oj ale męczą nas te upały normalnie spokoju nie dają... nawet nie mam jak dla was coś skomponować na bloga a trochę pomysłów mam. Miało być makijażowo ale no nie dam rady z racji, że wszystko na mojej buzi się tooopi... nawet nie mam siły malować się rano do pracy. Również gdzie zawsze chodze w rozpuszczonych włosach teraz mam je non stop spięte w kitke bo inaczej nie daje rady.
Zrobiłam sobie mrożoną kawusię i stwierdziłam, że już znowu dawno nic nie pisałam przez to wszystko a nie można pozwolić byście myśleli, że was zaniedbuję, dlatego stwierdziłam iż napiszę jakiś chociaż luźny post.

Przy tych upałach to ciąglę siedzimy na działce, którą udostępnia mi Kochana koleżanka, gdyż wyjechała i trzeba przy tej suszy calą działeczkę podlewać. Za to moje dziecko siedzi sobie w basenie razem z moimi nogami moczącymi się ;-) i na prawdę tak się wtedy te upały nie dają nam w znaki. Jak widzicie w końcu wziełam się za tą książkę, którą w końcu kupiłam. Jak kupowałam Słodycz wybaczenia w środku była reklama tej i stwierdziłam iż ona będzie moim kolejnym zakupem.

Mam nadzieję, że i mnie w końcu tam zaprowadzą. Tak baaardzo baaardzo bym chciała polecieć do Rzymu. To moje największe chyba jak na razie marzenie. Fakt faktem, że dzięki książkom tak mnie tam pcha. Może kiedyś zaszaleję jak znajdę jakąś okazję na gruponie. 
A wy? Byliście w Rzymie?? Jak wasze wrażenia?!

Chciałam wam powiedzieć przy okazji, że na prawdę warto było zaszaleć i kupić sobie to cudo. Żałuję, że tak długo zwlekałam. NYX bije na głowę wszystkie szminki, pomadki i błyszczyki jakie mam. Jest mega trwała, ładnie się rozprowadza, nie klei i co najważniejsze NIE WYSUSZA ust a jest przecież matowa. Np. Golden Rose jest cudowy ale uważam z używaniem bo często mam później poranione usta. A tu nic się nie dzieje ♡ ohh będzie chyba tego więcej :-) 
Piszcie Kochani co tam u was i dziękuję za tak liczne wejścia na bloga. Zachęcam was do komentowania !! 

Komentarze

  1. Te błyszczyki z Nyxa też się u mnie sprawdziły :) a książka zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkę już skończyłam czytać i na prawdę warta przeczytania, lekka wesoła ahh romantyczna bardzo :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)