Przejdź do głównej zawartości

Majowi Ulubieńcy

Hej Kochani dawno mnie nie było ale już nadrabiam zaległości i przychodzę do was z moimi ulubieńcami Maja. Tak jak w Kwietniu nie miałam żadnego ulubieńca bo kompletowałam swoje zbiory kosmetyczne, tak w maju coś się na tej mojej liście ulubieńców znalazło. Jest troszkę kosmetyków makijażowych jak i pielęgancyjnych. Nie przedłużając zapraszam dalej :-)
Jak widzicie aż tak dużo tych produktów nie ma :-)

Na sam początek leci najlepszy z ulubieńców Majowych paletka I ♡ Makeup Death By Chocolate z Makeuprevolution. Produkt już znany przez wszytkich, oklepany ale ja dopiero teraz skusiłam się na zakup tej paletki.

Paletka jak widać jest w neutralnych Nudziakowych kolorach, przez co jest dla mnie paletką, którą używam na codzien i do pracy i na jakieś wyjścia większe. Dzięki niej na prawdę makijaż mój jest wyjątkowy i widać różnicę. Pigmentacja super do tego przez cały dzień się utrzymują cienie na powiece i się nie rolują. Nazwa paletki I ♡ Makeup jest na prawdę trafiona.


Róż do policzków razem z rozświetlaczem marki Vibo nr. 3 jest na prawdę świetny. Róż daje taki efekt świeżości delikatnej co mi się bardzo podoba tak samo jak i rozświetlacz, który nie jest taki , że tak powiem nachalny tylko subtelny. 

Moja przygoda z tuszami do rzęs jest wielka jak jezioro Bajķał ale w końcu trafiłam na tusz który mnie lubi i ja jego. Przetestowałam przez cały miesiąc bo znowu po tygodniu jakbym zaczeła go zachwalać to by coś sknocił :-) ale nieee tutaj ten tusz z Esence jest dla mnie na prawdę odpowiedni. Szczoteczka gruba dobrze rozprowadza tusz, nadaje objętość i wydłuża zdecydowanie mój ulubieniec.

Już pisałam na temat tego produktu w innym poście ale znowu wrócę do niego by zwrócić na niego waszą uwagę. Produkt jest niesamowity. Jest to balsam brązujący. Nie brudzi, tak jak samoopalacz a daje super efekt już po pierwszym zastosowaniu. Ochy i achy moje dla niego i czas kupić kolejne opakowanie ;-)

W końcu znalazłam i dopadłam. Suchy szampon Isana... szukałam go w każdym Rossmanie. Jest ok ale więcej nie powiem bo szykuje oddzielny post w którym dowiecie się dużo więcej na jego temat.

Astor 604 Soft Sensation.  Mega super trwały kolor, piękny nudziak do dziennego makijażu super!! Zdecydowanie ulubieniec.

Dwie kredki do ust, dzięki którym na prawdę makijaż ust jest super i nie potrzeba nic więcej.

Kredki są z Bell kosztują niewiele a przy makijażu ust spisują się znakomicie. Często nie używam już nic więcej a efekt jest super bo matowy.

Produkt kupiony już jakiś czas temu ale w maju najwięcej stostowałam. Szybko można poprawić makijaż ust lub jeśli mamy chwilkę tylko na ogólny makijaż piękny da naturalny efekt końcowy. Dodatkowo mega tani. Produkt marki Vibo Lovley.


Tak prezentują się kochani ulubieńcy Maja. Mam nadzieję, że się podobają i dajcie znać jacy ulubieńcy zagościli tym razem u was :-) Milego dnia :-*

Komentarze

  1. Moich ulubieńców poznałaś w poście i póki co chyba nic nowego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)