Przejdź do głównej zawartości

Luźny post

Hej Kochani dzisiaj taki luźny post, który będzie o wszystkim i o niczym. Stwierdziłam, że tylko same wpisy na temat kosmetyków itp więc może jednak jakiejś prywaty sypne od tak :-) 

Od jakiegoś czasu świeci takie piękne słoneczko, że aż ja osoba nie lubiąca leżeć plackiem, mam ochotę wziąć kocyk i się poopalać. Czas wystawić te cielsko na promienie słoneczne by nabrać pięknego naturalnego koloru. Dzisiaj wyszłam przed pracą z przyjaciółką i dzieciaczkami na plac zabaw na którym jest mnóstwo słoneczka. Przyjemne z pożytecznym bo a to i dzieciaki się pobawiły i my troszkę tego słońca złapałyśmy. Przyznam szczerze, że nie sądziłam iż jest ono już takie poważne bo ostatnio moja mała dostała lekkiego udaru... Dziś wyciągnełam swoje zasoby do ochrony przed słońcem ale jednak trzeba wybrać się na zakupy pod tym względem, tym bardziej, że za 5 dni wyjeżdzamy na słoneczną (tak ma być) Warmię ♡
Ojj tak się nie mogę doczekać... ostatnio tyle czasu spędzam w pracy, że czuję się wypalona, muszę odpocząć, naładować baterie a to właśnie udaje mi się najbardziej właśnie w moim Olsztynie ♡ sezon urlopowy się zaczyna właśnie i wy pewnie też się będziecie gdzieś wybierać więc koniecznie mi się pochwalcie :-)

W sumie odchodzą i nie odchodząc od tego tematu wywaliłam cała swoją szafę letnią by przejrzeć wszystkie ubrania czy pasują bo jednak przytyłam ale jakie moje było zdziwienie jak wszystko pasuje a nawet troszkę spada :-) no ale ubrania pasują a ciało mi zwiotczało i pojawiły się niechciane rozstępy. Wróciłam słuchajcie do tego Bio Oil bo pamiętam, że działał tylko wtedy nie uśmiechało mi się wydawać 40zł na tak małą pojemność a inne kremy nie dawały takich rezultatów. Teraz no cóż trzeba zacząc na poważnie ćwiczyć te moje nogi by nabrały dobrego chociaż looku a jak pójdą nogi to i pójdzie reszta ;-) bynajmniej mam taki zamiar. 

Tak, tak wiem milion razy zaczynam dietę, ćwiczenia itp no a jeśli mnie zapytacie co i jak powinno się robić i ćwiczyc to nawet w środku nocy wam opowiem. Prawda jest taka, że jestem leniwa. Tak oto przyznaję się bez bicia. To nie tak że nie lubię sałaty itp. Kocham i smakuje mi to jedzenie zdrowe a już nie wspomnę o owocach ♡ ale to jest tak pracochłonne i jednak kosztowne, że wiadomo zawsze lepiej sięgnąć po coś już gotowego. Niestety nie będę tu obiecywać, że to się zmieni ale mogę obiecać że się postaram i widzę sama już efekty wolne, w moim tępie ale już są. Np. Jem dużo owoców, nauczyłam się pić wodę a w pracy (mam siedzącą) to już nawet stoję i staram się nie siadać ;-) a co najważniejsze dla mnie powoli mija uzależnienie od takich restauracji Fast Food ;-) więc jestem z siebie dumna. 
Jedyne moje uzależnienie to dobra kawa. Kawa Latte, ice Latte to jest coś z czego nie zrezygnuje... jedna dziennie... jakieś grzeszki trzeba mieć moim zdaniem :-) 


A się rozpisałam :-) no ale już jak na razie kończę i chciałabym wiedzieć czy takie wpisy chcieli byście czytać?? Z chęcia będę dla was też i tak pisać :-)


Kochani życzę wam udanego weekendu i dużo słoneczka !! Buziaki :-* 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)