Przejdź do głównej zawartości

Wyjątkowa rutyna nocna SPA

Gdy Ci smutno, gdy Ci źle, zrób se Spa i odpręż się :-)
Takie dzisiaj motto mi zaświeciło w główce, kiedy to jak chyba każdą z nas dopada czasem jakiś gorszy humor. 
Tak już mam, że kiedy jest mi troszkę smutno to od razu kieruję się do łazienki i spędzam ten czas sama ze sobą. Wtedy wyciągam wszystkie swoje ulubione kosmetyki i oddaję się w wir kosmetykomanii. Jeśli jesteście ciekawi jak to wygląda to zapraszam dalej :-)
Na początek dla ukojenia zmysłów i dla odprężenia, do wody dodaję sól lawendową do kąpieli oraz oliwkowy kremowy płyn do kąpieli Isana.

Na sam początek zmywam makijaż. Dzisiaj dość leniwie i zamiast płynem micelarnym zmywam żelem do twarzy Biolaven z pestek winogron i olejkiem lawendowym.

Jak już buzia oczyszczona i wysuszona ręcznikiem to zaczynamy peeling twarzy z Bielendy gruboziarnisty z mikrokryształkami diamentu, który bosko pachnie. Dalej osuszam buzię i nakładam płatki pod oczy Perfecta i maseczkę z Babuszki Agafi oczyszczającą. 

Kiedy buzia mi już się robi przechodzę do pielęgnacji nóg i rąk. Do tego stosuje zestawy peeling i maseczka. Do rąk moja ulubiona Perfecta szafirowa, regenerująca a do nóg Eveline SOS profesjonalny peeling aktywnie wygładzający i maska odżywczo regenerująca z witaminami. 
Teraz odpływam na 15minut i mnie nie ma. Pozwalam by kosmetyki robiły swoje a ja w tym czasie nie myślę o niczym, wciskam Off i mnie nie ma :-)

Okay ale już jak trzeba się włączyć to zabieram się wiadomo za zmycie wszystkiego i dbam o moje uzębienie ;-)

Uzębienie zadbane więc czas umyć ciało przyjemnie pachnącym płynem. Dziś postawiłam na Isane.

Ok czas wyciągnąć SpongeBoba z wanny i przejść dalej do pielęgnacji. Nie wiem jak wy ale ja na noc też muszę pachnieć więc antyperspirant obowiązkowo i zaraz po tym sięgam po mega pachnący tonik perłowy mmm :-)

Teraz już czas na poważną pielęgnację buzi więc w ruch idzie krem pod oczy oraz Olejek Arganowy na noc.


Teraz czas na dopieszczenie całego ciała jakimś balsamem więc w tym wiosennym czasie u mnie jest to balsam brązujący, którego recenzję myślę, że umieszczę na blogu niebawem.
Myje rączki z balsamu i już ostatnie poprawki kosmetyczne czyli pielęgnacja rzęs, rąk i ust oczywiście.

Włosy można już rozpuścić i uczesać ładnie na noc do spania Tangle Teezerem dla dopieszczenia.

No dobrze jeszcze na koniec zdrowy łyk wody niegazowanej na lepszy sen i hop pod kołdrę i lulu :-)

Tak Kochani prezentował się mój dzisiejszy wieczór, który na prawdę wprawił mnie w lepszy nastrój i spokojnie mogę iść spać. Mam nadzieję, że się wam podobało i koniecznie dajcie znać w komentarzu. 
A teraz Misie kolorowe czas spać. Dobranoc, śpijcie dobrze :-*


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)