Przejdź do głównej zawartości

ShinyBox Maj

Hej Kochani. Wczoraj kurier zapukał do mych drzwi z przesyłką. Oczywiście było to Majowe pudełeczko ShinyBox. Jak co miesiąc pokażę wam co w nim znalazłam. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam dalej. 
Pudełeczko wizualnie skromne pt. Kobiecy Szyk. ShinyBox & Venezia.

Oczywiście na sam początek dużo kuponów rabatowych.

Tak prezentuje się cała zawartość pudełka. Opiszę wam dokładnie co to za produkty.

Ten szary krem to Krem nawilżający z Oceosomami. Firma Thalion. Krem ma zapewniać optymalne nawilżenie i odbudowę bariery ochronnej naskórka cery suchej. Zaopatruje skórę w ekskluzywne morskie składniki. Skóra ma być odpowiednio odżywiona i nawilżona. Produkt 50ml jego cena to 160zł więc jest to produkt luksusowy lecz nie z mojej półki więc fajnie będzie go wypróbować. 

Dalej mamy gąbkę Yasumi naturalną Konjac. Jest to naturalna gąbka z korzenia azjatyckiego drzewa o nazwie Konjac, która służy do oczyszczania i masażu twarzy i ciała. Jest dostosowana do każdego rodzaju cery, ma za zadanie stymulować przepływ krwi i dokładnie oczyszczać. Produkt pełnowymiarowy cena 19.90 za szt.

Lakier do paznokci Indigo produkt pełnowymiarowy. Lakier jest z dodatkiem żywic winylowych dzięki czemu zwiększa elastyczność i przyczepność produktu do naturalnej płytki paznokcia. Lakier ma być trwały i szybko schnąć. Cena 16zł

Poladka do ust Mariza. Nasycona pigmentami, kremowa , idealnie ma się rozprowadzać pokrywając usta głębokim i trwałym kolorem. Zawiera naturalne składniki takie jak np. Masło kakaowe, olej awokado i wosk carnauba. Szybko ma nam schnąć i dać długotrwały kolor. Cena 16zł szt. Jestem zła bo dostałam pomadkę w uszkodzonym stanie tak jakby ktoś otworzył ją i chciał zamknąć nie zakręcając pomadki by jej nie uszkodzić. Fakt, że defekt mały ale jednak jest.

Balsam do ciała Beauty Naturals Aronia wzmacniający naczynka. Pielęgnuje naszą skórę, która jest wrażliwa z rozszerzonymi i pękającymi naczynkami krwionośnymi. Ekstrakty, które są w balsamie korzystnie mają wpływać na kondycję naczyń krwionośnych skóry. Skóra ma być miekka, wypielęgnowana, wygładzona i przyjemna w dotyku. Produkt pełnowymiarowy 18zl.

Gratis Maseczka Barwa siarkowa antytrądzikowa 3.99zł x2 5ml

Venezia gustowne lusterko do torebki 

Plus mam prezent dla zamówień subskrycji Antyperspirant w tabletkach 12zł opak. 

Tak się prezentuje pudełeczko. Muszę przyznać iż jest ok, ale jak dla mnie bez żadnej rewelacji. A jakie są wasze opinie?? Pozdrawiam was Kochani :-*


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)