Przejdź do głównej zawartości

Mini Recenzje

Hej Kochani dzisiaj tak późno ale dopiero mam czas pisać, przygotowałam dla was 4mini recenzje produktów jakich miałam ostatnio przyjemność bądź i nie, wypróbować.  Jeśli jesteście ciekawi co to było i jaka jest moja opinia zapraszam do czytania dalej:-)

Na początek tonik, który dostałam w pudełeczku ShinyBox. Tonik miał rozświeltać naszą buzię i nadać jej zdrowy wygląd. 
Tonik jest ogólnie fajny do takiej typowej rutyny dziennej i nocnej. Moim zdaniem największą jego zaletą jest mega luksusowy zapach, podczas nakładania na twarz wacikiem na prawdę czuć, że nie jest to jakiś byle jaki kosmetyk. Poprawy skóry jakiejś diametralnej nie zauważyłam ale efekt rozświetlenia jest.
Moim zdaniem jest to produkt na plus. 

Ostatnio podczas zakupów na promocji w Rossmanie dopadłam krem do golenia ze szpatułką Eveline 9w1. Kiedyś dawno, dawno temu jeszcze chodząc do szkoły użyłam podobnego kremu do golenia ale nie byłam wcale zadowolona. Przyznaję, że wziełam by sprawdzić czy coś się zmieniło. Niestety ku mojemu rozczarowaniu produkt wcale się dla mnie nie nadaje. Ok usówa włoski ale trzeba się natrudzić. Po pierwsze by nałożyć równomiernie krem, po drugie njestety trzeba odczekac 3min więc wiadomo robi się tą depilację przed kąpielą bądź prysznicem a po trzecie nie wiadomo czy dokładnie wszystkie włoski zebrał więc dodatkowa strata czasu na oglądanie poprawności golenia. Do tego ten okropny zapach chemiczny, dokładnie taki sam jaki zapamiętałam z czasów pierwszej takiej depilacji. Lubię czas spędzać na pielęgnacji ciała ale tutaj to trwa zdecydowanie za wiele. Moja opinia jest na wielki minus.


A tutaj taki produkt saszetki Isana sól do kąpieli. Moim zdaniem na plusik. Wcześniej miałam mandarynkę i bardzo mi się nie podobała ale te moim zdaniem są godne polecenia. Umilają kąpiel i nie są duszące jak właśnie ta mandarynkowa.

Żel do mycia twarzy, który też był w ShinyBoxie winogronowo-lawendowy. Ogólnie żel fajny. Zapach od razu mi skojarzył się z takimi czarnymi lodami algidy chyba :-) ogólnie zapach winogron dominuje. Żel jest okay lecz do np. zmycia całego makijażu się nie nadaje i trzeba powtarzać tą czynność. Więc tu jestem niezdecydowana lecz bardziej na tak. 

Tak Kochani prezentują się 4mini recenzje. Ciekawa jestem czy myślicie podobnie :-) dajcie znać :-) 
Dobranoc :-*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)