Przejdź do głównej zawartości

Wiosenny ShinyBox

Hej :-) Dzisiaj przyszedł do mnie kurier i przyniósł w końcu moje wyczekiwane pudełeczko ShinyBox :-) Troszke wkurzające jest, iż pudełeczka przychodzą w środku miesiąca :-( no ale... jesteście ciekawi co tam dostałam?? To zapraszam dalej.
Opakowanie bardzo mi się podoba takie wiosenne no w końcu jak na "Viosenna metamorfozę" przystało.

Od razu zainteresowała mnie ulotka ta właśnie opisująca produkty ale na tej drugiej str co widać ja na zdjęciu. Firma Vitalia coś tutaj takiego fajnego nam dodała :-) mega się cieszę ale to za chwilę opiszę.

No więc na samej górze mamy baardzo interesujący prezent z którego chyba najbardziej się cieszę. Mamy tutaj Dietę Online z treningiem na 7dni. W środku mamy jeden przepis, który z chęcią od razu bym wypróbowała, na Rybę w sosie bazyliowym z ziemniakami i fasolką. Oraz oczywiście jest obiecany prezent czyli specjalny kod który mamy wpisać na producenta stronie by móc się nim cieszyć. Ja na pewno z niego skorzystam tym bardziej, iż jestem już właśnie na swojej mini diecie. 
Dodatkowo mamy na spróbowanie Kisiel z żywymi kulturami bakterii, który ma ponoć TYLKO 2,52 Kcal... No muszę przyznać, iż jestem pod wrażeniem. 

No dobrze zanieramy się za opisywanie naszych pudełkowych perełek. 
Mamy tutaj Żel myjący do twarzy firmy Biilaven Organic. Jest to produkt pełnowymiarowy (16zł). Jest to nowa marka polskich kosmetyków naturalnych. Nawilżająco-odświeżający żel, który ma delikatnie i skutecznie oczyszczać skórę z zabrudzeń i makijażu. Skóra ma być po tym żelu świeża i promienna. 
Cieszę się, że jest taki produkt bo troszkę znudził mi się mój żel myjący z Ziaji (3opakowanie) i z chęciś już dziś zastosuję.

Lecimy dalej. Tutaj mamy takiego Pana czyli Tonik do twarzy Caviariste Perlique. (46zł/200ml) Produkt pełnowymiarowy. Ma wspomagać proces naturalnego oczyszczania i odnowy skóry, ma zmniejszać pory i przywracać równowagę hydro-lipidową. Skóra ma wyglądać na zrdową i rozświetloną. Zawiers ekstrakty z perły i kawioru, łagodzący d-panthenol i alantoninę i rozświetlające drobinki macicy perłowej (:-O)
Haha no ale się uśmiałam niemiłosiernie z tej macicy :-) hah no ale jestem ciekawa pana perłowego. Pachnie hmmm lekami. Więc myślę, że warty uwagi.

Trzecia perełka to odżywczy żel pod prysznic Purely Pampernig z mleczkiem kokosowym i płatkami jaśminu (15zł) produkt pełnowymiarowy. Produkt ma otoczyć nas słodkim zapachem mleczka kokosowego i eterycznymi nutami płatków jaśminu, które zapewnią naszym zmysłom kojącą terapię. Produkt zadba o piekno naszej skóry i jej odpowiednie odżywienie. 
No super, że jest. Ostatnio w sklepie zastanawiałam się czy nie kupić ale jakoś tak poszłam dalej ale zapach mega mi się podoba, jestem zadowolona.

A tutaj mamy takie dwa produkty. Kamuflaż Perfect Skin Gazel Visage (25zł) produkt pełnowymiarowy. Jest stworzony do korygowania niedoskonałości cery lub do makijażu permanentnego. Ma ujednolicać kolor cery nadając przy tym jej zdrowy i satynowy wygląd. Ponoć bardzo trwały i o maksymalnej sile krycia, który nie powoduje efektu maski.
zdjęcie bez obróbki. Super się mieni.
Drugie to cień sypki. Glazel Visage. (15zł) produkt pełnowymiarowy. Świetlisty cień sypki, nasycony najwyższej jakości perłowym pigmentem. Bardzo łatwy w aplikacji, trwały, nie osypujący się. Można stosować na sucho jak i na mokro w celu uzyskania intensywności i połysku. 
No jestem ciekawa czy faktycznie nie będzie sie tak osypywać.

A tutaj mamy ostatni malusi produkt myślę, że dodany własnie do żelu krem do twarzy na dzień. Olej z pestek winogron i olejek lawendowy. Jest dobry dla cery suchej j wrażliwej. Chroni przed wysuszeniem i działaniem szkodliwych czynników. Może być stosowany pod makijaż i na okolice oczu. 
Szkoda, że taka mała saszetka, mogli dać jakiś mały pojemniczek :-)

Tak Kochaninprezentuje się Wiosenny ShinyBox. Nie ukrywam bardzo mi się podoba w odróżnieniu od zeszłego miesiąca. W sumie nawet myślę, iż jest najlepszy jaki jak na razie dostałam. Jestem bardzo ciekawa tych produktów, które na pewno będę używać jak i tej diety. Także Shiny dziękuję bardzo ;-) a wam jak się podoba?? Koniecznie dajcie znać!!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)