Przejdź do głównej zawartości

Promocje Rossman, Natura i Paese

Cześć Kochani! Jak tam samopoczucie? W końcu już jedną nogą jesteśmy na Majówce.
Dzisiaj chciałam wam pokazać co upolowałam na tych pierwszych promocjach. W Rossmanie od dzis makijaż oczu a później szminki i lakiery do paznokci więc pewnie też coś upoluje ale już nie w takiej ilości.
 Sama muszę przyznać, że zaszalałam. Jeśli jesteście ciekawi co zakupiłam to zapraszam dalej i również zapraszam do komentowania. 

Za pierwszym razem jak poszłam do Rossmana udało mi się tylko zdobyć ten podkład rozświetlający z Bell Hypoallergenic Normalnie kolejka była do szafek tych droższych. Troszke byłam zawiedziona ale ten podkład jest na prawdę fajny. 
W końcu za drugim razem już dosłownie przed zamknieciem Rossmana zdobyłam kolejne rzeczy. W końcu dostałam ten podkład Healthy Mix z Bourjois nrm 53, który swoją drogą był ostatni więc miałam szczęście. Podkład ten też jest taki bardziej rozświetlający. Do tego dobrałam sobie korektor bo mój Afiniton jest już na wykończeniu oraz wziełam sobie z ciekawości zestaw do konturowania twarzy z Vibo. Jestem bardzo ciekawa jego efektów. A tak na zakończenie sięgnełam po róż do policzków Bell w kolorze brzoskwiniowym bardziej. Ta marka mnie zaskoczyła pozytywnie. Produkty ich są teraz tak ładnie i estetycznie wykonane i wcale nie wyglądają na cenę swoją więc polecam.
Teraz możemy przejść do drogerii Natura gdzie mamy promocje 1+1 i na to wtedy dostajemy -40%. Zapatrzyłam się po raz pierwszy w sztuczne rzęsy. Chciałam takie na razie delikatne by zobaczyć w ogóle z czym to sie je że tak powiem. Do tego kupiłam sobie tusz do rzęs z Essence Big Volume. Cienie do powiek z Kobo i Essence, które są perłowe ponieważ już za dużo mam matów i czas poeksperymentować.
Kredke do ust z essence w kolorze czerwonym dzięki której myślę będzie lepiej mi się malowało usta na czerwień którą na prawdę lubię.
Kredka do brwi z Catrice o której słyszałam wiele plusów więc wziełam na wypróbowanie.
A ostatnią rzeczą, która w ogóle jest nowością kupiłam z My Secret szminke w formie kredki. W bardziej takim ciemnym kolorze wina. Kredka kosztowała ogólnie 10zł bez promocji a ja lubię tą formę szminki bo jest bardzo wygodna i prosta w zastosowaniu. Z tej kredki chyba jestem najbardziej zadowolona :-)

A tutaj już na koniec mam markę Paese. Promocja 2+1za 1zł. Poszłam do nich po mój ulubiony puder, który już mi się kończy ale kupiłam teraz ten matująco rozświetlający z racji tego, że właśnie na takie podkłady się przestawiłam więc nie chciałam tego rozświetlenia zakrywać pudrem matującym. Do tego dobrałam sobie bazę pod cienie o bardzo fajnej konsystencji, która zapowiada się owocująco a na koniec za 1zł dobrałam sobie błyszczyk. Dawno nie stosowałam błyszczyków tylko bardziej szminki, pomadki lub kredki więc jestem zadowolona. 
A wy co kupiłyście na tych promocjach?? 
W Naturze jeszcze od dziś 1+1za grosz więv też polecam :-)



Komentarze

  1. Pierwsza część opisana tutaj: http://bardziejmilo.blogspot.com/2015/04/47-cos-z-wczoraj.html a drugą postaram się opisać dziś. Niewiele tego ale zawsze coś. :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)