Przejdź do głównej zawartości

Denko

Tak jak obiecałam w poprzednim poście mam teraz dla was denko, czyli to co zużyłam ostatnio bądź służyło mi długo ale się skończyło.
Na sam początek mój ukochany produkt który tak na prawdę zawrócił mi w głowie. Suchy szampon Batiste. Bardzo długo chodziłam po sklepach i szukałam suchego szamponu ale jak na złość one zawsze się przede mną chowały, aż tu nagle pewnego dnia weszłam do Hebe i stał oto on na promocji. Dużo osób go zachwalało na youtube więc myślę biorę! I wcale nie żałuję. Mi jako blondynce bardzo służył. Wystarczyła chwila by moje włosy były uniesione, w lepszej kondycji i wcale nie wyglądały na przetłuszczone. Już się zaopatrzyłam w kolejne opakowanie plus wersję Mini do torebki :-)

Któregoś razu w Biedronce natrafiłam na ten peeling. Kosztował mnie chyba coś ok 8zł i skusił tym, że ładne opakowanie. Peeling bardzo dobry polecam, ładnie pachnie ale jest mega mał wydajny. Już pod sam koniec to bardzo malutko go brałam bo żal mi był a w Biedronce już ich nie widziałam. Jeśli kiedyś traficie na niego to na prawdę za taką cenę warto wziąć i przetestować.

Tytaj mamy Isane płyn do mycia, który ładnie pachnie, ma fajną konsystencję lecz na myjce za mało się pieni. Ja to luubię jak jestem pokryta cała pianą podczas mycia. Jednak, że kosztował ok 2zł warto było dla samego zapachu!

Zmywacz do paznokci taka przyziemna rzecz ale ten mi się tak podoba. Ładnie pachnie, nie śmierdzi i ma gąbeczkę w środku. Lubię to jeśli nie mam pomalowanych jakoś na mocny kolor pazurków. Już kolejne opakowanie zakupione :-)

Tutaj mamy peeling drobnoziarnisty. Kupiłam go w zestawie z maseczką i kremem na dzień w bierdonce. Razem zestaw kosztował 10zł i następnego dnia poleciałam po kolejny. Peeling śmiało mogę porównać do peelingu Perfecta też drobnoziarnistego. Moim zdaniem nie ma różnicy. 
A tutaj właśnie mamy saszetkę Peelingu Perfecta oraz sól do kąpieli Isana Mansarynka i Maślanka. Peeling wiadomo jest super! Za to sól hmm... zapach ma bardzo duszący i woda po niej staje się mega brzydko żółta. Myślę, że to fajny produkt lecz może nie w tej wersji zapachowej.

Właśnie skończyły mi się "wakacyjne" perfumy DKNY różowe. Bardzo ładny letni zapach, jeśli będę miała taką okazję na pewno kupię sobie następne.

Tak Kochani prezentuje się Denko. Może wy macie jakies inne opinie na temat ww produktów. Z chęcią poznam a tym czasem miłego wieczorku Kochani :-*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)