Przejdź do głównej zawartości

Wiosna, wiosna w koło :-)

Cześć!! 

Czy wy też już moi Kochani ostatnimi dniami inaczej funkcjonujecie?? Ja muszę wam powiedzieć, że tak i spowodowane to jest tym, że coraz więcej tego słoneczka jest za oknem, powietrze lekkie, rześkie aż chce się chodzić podskakując. No a już na pewno ja tak mam :-) ahh ta wiosna... czas pożegnań z ciepłymi ciuszkami z zimowymi nawykami. Co prawda luty nie był dla mnie łaskawy niestety i myślałam, że marzec też taki będzie ale tutaj jednak w tym miesiącu jest lepiej i to przez to że tu gdzieniegdzie już zaczyna być słoneczko i więcej jest pozytywnych myśli.  A co do pozytywnych myśli to mam ich ostatnio coraz więcej. 

Myślę, że wiosna to czas nowych postanowień, czas zmian na lepsze. Moją głowę ostatnio zaprzątają myśli jak tu się przygotować do tej prawdziwej wiosny jak i upragnionego lata. Po prostu coraz więcej mi się chce. Niestety gdy jest zima za oknem to tak mało co się chce patrząc na tą całą szarość. Człowiek ma tylko chęć położyć się pod kołdrą z kubkiem gorącej czekolady i z pilotem od tv. I taki ten człowieczek w tym łóżku ma dodatkowe obciążenie w postaci plus kg i ciężko mu się podnieść :-) (istna ja :-P) 
Piszę tu to Kochani do was by podzielić się z wami moimi refleksjami na temat wiosny jak i może nowymi postanowieniami. Myślę sobie ostatnio co by tu zrobić by być lżejszą, fajniejszą :-P i z głową pełną optymizmu. 


Pomyślałam sobie jak na razie by zacząć od zrzucenia tych paru kg które tak ciąża na mnie bym była bliżej tego łóżka. Teraz akurat kończy mi się mój maraton 2tygodniowy na drugą zmianę w pracy więc będę miała więcej czasu na wszystkie te moje optymistyczne czynnośći. Zastanawiam się jak na razie od czego by zacząć by się nie zniechęcić :-) Jak na razie nie powiem wam dokładnie jak to będzie wyglądać ale na pewno w następnym poscie to już uwzględnie. Jak na razie uzupełniam materiały i łapie słońce :-)


A wy Kochani??? Bedziecie leżeć z tymi +kg czy też macie jakieś postanowienia wiosenne?? :-) Bo te Noworoczne są przereklamowane ;-) buziaki :-**

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)