Przejdź do głównej zawartości

Ulubieńcy pielęgnacyjni Lutego

Dla mnie na szczęście Luty już minął i czas na podsumowanie tego miesiąca pod względem ulubieńców pielęgnacyjnych.

Już w projekcie denko pisałam, że żel myjacy na dzień i na noc jest moim ulubieńcem. To już jest moje 3 opakowanie jak i dokupiłam sobie Tonik zwężający pory na dzień i na noc. Bardzo lubie jak wstaję rano idę do łazienki i pryskam sobie nim bezpośrednio na buzię. Od razu nie jestem śpiaca, pobudza mnie i daje taki efekt świeżości. No a pózniej myje buzię tym żelem. To jest taki mój rytuał.


Żele pod prysznic Isana. Limitowana edycja owocowa cudownie pachnie tak zmyśłowo. Drugi żel jest jogurtowo-owocowy pachnie też pięknie. Za taką cenę na prawdę warto kupić chociaż dla samego zapachu.


Zdecydowanie jak widac ten Miesiąc należał do produktów Isanna. Tutaj mamy Kurację do włosów z olejkiem arganowym, spray do włosów z termoochroną oraz odżywkę ekspresową. Jest to absolutnie moje ulubione i niezastąpione trio. Moje włosy po tym są mega gładkie, lśniące i na prawdę oczu od nich nie mogę oderwać. Również łatwo się rozczesują. ♡♡ Polecam! Jeszcze plus jest taki, że mega ładnie pachną ♡


No i tutaj znowu mamy Isanę. Mydło jak mydło ale zapach ♡♡ Byliśmy we Wrocławiu i akurat było takie same w naszym apartamencie i jak tylko użyłam wiedziałam, że muszę mieć takie u siebie :-)

Tak Kochani moi przedstawiają się moi ulubieńcy pielęgnacyjni Lutego. Czy wy też macie któryś w swoich ulubieńcach? A może uważacie zupełnie coś innego?? Koniecznie dajcie znać w komentarzach :-)

Ps. Ja się cieszę, że luty już minął bo nie był to za dobry miesiąc dla mnie. Marzec też nie specjalnie się zapowiada ale zobaczymy. Już nie długo wiosna więc może wszystko się poprawi :-)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)