Przejdź do głównej zawartości

Ulubieńcy Makijażowi Lutego

Witam was :-) Dzisiaj tak jak obiecałam przygotowałam dla was moich Ulubieńców Makijażowych Lutego. W lutym co prawda dużo rzeczy sobie zakupiłam do testowania, recenzji a bo u kogoś zobaczyłam i też chciałam u siebie mieć taką perełkę. Możliwe, że rzeczy się powtórzą i już u kogoś je widzieliście ale to jak widać świadczy o tym, że są na prawdę dobre. Nie przedłużając już zapraszam dalej :-)


Zaczynam od podkładu. Podkład Inglot HD nr.71. Podkład jest na prawdę dobry, utrzymuje się długo. W Lutym był zdecydowanie moim ulubieńcem aczkolwiek teraz coś się dzieje, że ciężko go rozprowadzić i muszę jeszcze pozmagać się z tym bo nie wiem czy to nie wina moich pędzli. Ale zdecydowanie polecam. Cena faktycznie może i jest duża aczkolwiek myślę, że warto.


Puder Matujący z Olejem Arganowym. PAESE  Nr. 2
Muszę przyznać, iż nie miałam lepszego pudru. Na prawdę matuje, jest lekki i nie widać go na skórze po aplikacji. Zdecydowanie nr 1 jeśli chodzi o ulubieńców Lutego. Moje wielkie odkrycie.


A tutaj mamy piękną paletkę Smoky Zoeva. Na prawdę lepszej paletki cieni nie miałam. Nie ma sobie równych a przy niej inne moje paletki są daleko w tyle. Bardzo napigmentowana, super się rozprowadza cienie. No cudo! Warto było zainwestować i cieszę się że mam taką paletę w swoich kosmetykach. Warto!! ♡


Paleta Makeup Revolution London. Euphoria eyeshades&contouring. Bare euphoria. Ta paletka jest tu tylko dla jednego produktu który jest w środku a mianowicie Bronzera. W końcu trafiłam na bronzer który widać jak się nakłada, nie niknie i dobrze się rozprowadza. Tylko jednak trzeba uważać bo można zrobić plamę. Ale polecam :-)



A tutaj mamy mój ulubiony cień do powiek KOBO 142 RUSSET. Zdecydowałam się na niego z racji tego iż brakuje mi takiego koloru w moich paletkach. Kosztował dużo bo w Naturze 17zł ale warto było. Ładnie się rozprowadza, intensywny jest i w ogole super.


W końcu zmieniłam Tusz do rzęs. Dałam szansę jakiemuś, którego nie znałam. Przy okazji byłam w Rossmanie i tak sięgnełam po ten Eveline. Jest to maskara wydłużająca i podkręcająca rzęsy. Na prawdę daje super efekt i jestem mega zadowolona z efektu jaki pozostawia. Nie skleja rzęs, wydłuża no i co tu dużo mówić mój ulubieniec.


A tutaj mamy trzy małe a jak kochane Perełki do pielęgnacji ust. Pomadka carmex ma super zapach i smak, baby lips od Maybelline jest bardzo fajna czuć, że działa pachnie trochę kamforą ale na prawdę bardzo dobrze pielęgnuje moje usta. A za to trzecia pomadka, balsam Perfecta 5w1 tak samo super pielęgnuje moje usta. Na początku fajnie mroziła usta, pięknie pachnie i smakuje :-) teraz może już nie mrozi bo są wypielęgnowane ale nadal ją uwielbiam :-) takie to moje niezawodne trio które zawsze mam gdzieś ze sobą. :-)


A tutaj na sam koniec bo zapomniałam o nim hyhy. Korektor Maybelline Affinitone 01. Dużo osób mówi, że jest słaby a ja na to muszę powiedzieć, że u mnie super się sprawdza. A z drugiej strony te co są tak polecane, dają mega plame i mam wory po kolana :-P 


Kochani tak więc prezentują się moi ulubieńcy. Czy wy też jesteście takiego samego zdania? Koniecznie dajcie mi znać i napiszcie swoich ulubieńców. Z wielką chęcią sie z nimi zapoznam. :-) ♡
Buziaki i Miłego weekendu (^^,)

Komentarze

  1. Hej, gdzie kupujesz kosmetyki Paese? Przez neta czy w sklepie stacjonarnym?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://bazaridea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej kupiłam w sklepie stacjonarnym w Złotych Tarasach ale słyszałam, że w necie jest taniej.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)