Przejdź do głównej zawartości

Projekt Denko :-)

Dzisiaj Kochani mam dla was denko czyli to co zużyłam ostatnio, są to produkty po które na pewno jeszcze sięgnę. Zapraszam was do lektury :-)


Na początek denko makijażowe ponieważ mam tylko jeden produkt zużyty. Jest to podkład Astor Skin Match SPF20 103. Podkład super mi służył na pewno kupię sobie jeszcze raz go ale może w jaśniejszym tonie. 
Przejdźmy do pielęgnacji.

Krem do rąk Ziaja. Bardzo przydatny, jestem z niego zadowolona. Jeszcze w takiej formie to cudo. Stał sobie w domu na półce i zawsze był pod ręką. Nawilżał bardzo dobrze i nie zostawiał uczucia lepkości. Uwielbiam ♡


Zmywacz jak zmywacz ale super, że w takiej formie dozowanej z pompką. Chyba czas się udać do biedronki.

Szampon Gliss Kur. Uwielbiam to już moje 2 opakowanie i czas zmienić ale na pewno wrócę do niego :-)

Ziaja żel do twarzy na noc i na dzień. Co tu dużo mówić zdecydowanie mój ulubieniec i już zakupiłam swoje 3 opakowanie :-)

Płyn do higieny intymnej Facelle. Super płyn aczkolwiek mało wydajny. Następnym razem będę go ostrożniej używać ponieważ jak tylko się go przekręci to płyn się wylewa.

Odżywka do włosów Joanna. Przeciw wypadaniu włosów. Chyba działała a już na pewno łatwo włosy się po niej rozczesywały.

Ahh... moja ulubiona sól do kąpieli. Piękny zapach i bardzo wydajna. Trzeba się udać po kolejną.


Peeling do ciała. Kupiłam go w biedronce. Ładny zapach ale bardzo słabo jeślo chodzi o wydajność :-(

To by był Kochani na tyle :-) A już jutro ulubiency Lutego. :-)

A wam ostatnio co się skończyło? A może używaliście tych produktów ale macie odmienne zdanie?? Czekam na wasze komentarze :-) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)