Przejdź do głównej zawartości

ShinyBox The Gift of Love

Witam was w drugim już dzisiaj poście.
Chciałabym się z wami podzielić co takiego fajnego było w tym miesiącu w pudełeczku ShinyBox.


Jeśli jesteście zainteresowani tutaj możecie taki box zamówić Klik.


Jak widać już na załączonym obrazku dość ciekawie ta zawartość wygląda.
Nie ma na co czekać przechodzimy do opisu co tam ciekawego jest.

FM GROUP (produkt pełnowymiarowy) 
Żel pod prysznic SPA SENSES
Żel ten ładnie pachnie i ładnie się pieni.

CREME BAR
Krem pod oczy Visage Parfait 15ml.
Krem ma za zadanie poprawić elastyczność i jędrność skóry wokół oczu oraz redukować worki i cienie pod oczami, Jestem ciekawa i zaczęłam testowanie. Zobaczymy jak będzie się spisywać.

BANIA AGAFII (produkt pełnowymiarowy)
Maska do włosów drożdżowa która ma za zadanie przyspieszyć wzrost włosów. Ma wzmocnić jego strukturę i przeciwdziałać wypadaniu, Włosy mają być jedwabiste i pełne blasku.
Powiem szczerze iż jestem bardzo ciekawa.

SYIS (produkt pełnowymiarowy) nowość
Serum kolagenowe do paznokci, Stworzone na bazie kolagenu, olejku z drzewa herbacianego i keratyny. Nawilża i odżywia skórki oraz przyspiesza wzrost paznokci.
Bardzo się ciesze iż był w pudełeczku już nie mogę się doczekać zastosowania.

YASUMI (produkt pełnowymiarowy) 
Express Shaker Mask z miękkim shakerem.
Maska kremowa w proszku o formule pozwalającej na kilkusekundowe przygotowanie w shakerze.
Ja mam maskę z olejkiem arganowym i glinką Ghassoul, która ma sprawiać iż skóra jest zregenerowana, silnie nawilżona i gładka. No cóż tylko teraz sobie zrobić kolejne SPA :)

Biały Jeleń gratis
Hipoalergiczne mydło które zawiera ekologiczne i certyfikowane oleje, To akurat mydło już podkradł mi mój facet :)

W gratisie były jeszcze dołączone dwie saszetki ekskluzywnego masła do ciała firmy FARMONA. Ananas i kokos oraz żurawina i cytryna.

Moim zdaniem pudełeczko było warte zakupienia. Zaczęłam prenumerować i jak na razie jestem zadowolona. Już nie mogę się doczekać pudełeczka na następny miesiąc, 
Fajne jest to iż za taką cenę 50 zł możemy wypróbować miks kosmetyków po które np w sklepie byśmy nie kupili bo nie znamy tych marek np. Na pewno jeśli coś mi bardzo przypadnie do gustu znajdzie się w poście z recenzją.

Buziaczki!! :) :*


Komentarze

  1. Chyba złoże zamówienie :D pudełko jest takie śliczne a zawartość tez jest fajna ;)
    Ps : fajnego masz insta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę warto :-) serum do paznokci, maska do włosów i krem pod oczy są mega!♡
      Dziękuję za miłe słowa i zachęcam do śledzenia :-*

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas spędzony u mnie na blogu. Miło mi będzie jeśli zostawisz komentarz. Proszę nie pisz linków do swojego bloga ani że zapraszasz do siebie bo i tak to zrobię jak tylko czas pozwoli. Odwiedzam każdego bloga.
Dziękuję :)
asiooniek

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)