Przejdź do głównej zawartości

Recenzja Isana, Bielenda oraz Tangle Teezer

Witam was Słoneczka Kochane :)

Mam dziś dla was trzy recenzje produktów, których ostatnio używałam. Dwa z nich skradły moje serce a jeden niestety mocno mnie rozczarował. Jeśli chcecie wiedzieć więcej zapraszam na dalszą część posta.


Odżywka ekspresowa INTENSIVE CARE 200ML.
Do włosów zniszczonych, ułatwia rozczesywanie oraz zawiera formułę z kompleksem intensywnie pielęgnującym, 
Jest to odżywka jak widać w sprayu i nie wymaga spłukiwania, 
Moja opinia na jej temat jest taka, że jest Cudowna!
Tylko wystarczyło mi jedno użycie jej wczoraj a nie mogłam wyjść z podziwu jak moje włosy wyglądały oraz jakie były w dotyku. Mięciutkie, sprężyste. Ciągle tylko chodziłam i dotykałam włosów. Zdecydowanie moja ulubiona odżywka i na pewno się z nią nie rozstanę.



Następną rzeczą o jakiej chce wam opowiedzieć jest to nowoczesna szczotka Tangle Teezer.
Szczotka ta cieszy się opinią iż masuje skórę głowy, ułatwia rozczesywanie i ogólnie ochy i achy.
Zamówiłam szczotkę pierwsze moje wrażenie nie było zbyt dobre... Moim zdaniem wygląda tanio i co ona ma w ogóle takiego wow robić, no ale dajmy jej szansę. Zaczęłam czesać nią włosy i jakież było moje zdziwienie jak zobaczyłam na niej milion moich włosów... Więc tak ogólnie szczotka wyrywa mi włosy, daje efekt mega sztuczny jakbym się czesała szczotką dla lalek mojej córki. 
Ogólnie nie polecam tej szczotki tzn plus jest jej taki, że jest mała i poręczna, łatwo ją schować do torebki ale niestety to tylko to. Strasznie się rozczarowałam,


Na koniec oto zostawiłam perełkę moich ostatnich zakupów. 
Bielenda (skin clinic professional)
Argan Face Oil 

To jest olejek na noc do twarzy. Jego zadaniem jest:
- Stymulacja naskórka, odnowa i hamowanie procesu starzenia
- Przyspieszenie syntezy nowych włókien kolagenowych, czyli sprężystość i elastyczność
-  Poprawa ogólnego wyglądu i kondycji skóry
- Rozjaśnienie przebarwień
- Wygładzenie naskórka 

No kochani nic lepszego nie miałam. Już po 5 zastosowaniach widać było i jest różnicę. Skóra wygląda o wiele lepiej, nie ma przebarwień, jest gładka, sprężysta. No jestem zachwycona!!
Wielkie pokłony dla tego olejku i wielkie achy i ochy.
Na prawdę polecam! Bardzo fajnie pachnie, ma fajną pipetkę i stosuje się go na noc. To jest zdecydowanie mój ulubiony rytuał na noc.


Niestety to już koniec jak na razie moich recenzji, Jestem ciekawa co wy sądzicie na temat tych produktów koniecznie dajcie znać z chęcią się dowiem. 
A jak na razie uciekam pisać już kolejny post, ponieważ miałam małe zaległości.
Całuję was mocno :*






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)