Przejdź do głównej zawartości

Haul HEBE ROSSMAN BIEDRONKA NATURA

Cześć Słoneczka!
Dzisiaj przychodzę do was z haulem z Hebe, Rossmana,Biedroki oraz Natury. Zakupy w Naturze zrobiłam co prawda w czwarek i zdjęcie było już na instagramie ale i tak stwierdziłam, że jeszcze raz wam pokażę co zakupiłam, dla tych co nie widzieli :-) 
Natura
CATRICE cosmetics camouflage cream odcień 020Light Beige. Powiem wam, że szukam idealnego korektora pod oczy i jak na razie ten w mojej kolekcji jest najlepszy ale to nie jest jeszcze to co bym chciała.

ZIAJA bio-żel pod oczy i na powieki zmniejszający obrzęki szałwiowy. Kiedyś już go miałam ale mi się gdzieś zapodział. Efektów jakiś spektakularnych nie widzę bo myślę, że na nie za wcześnie ale nie ukrywam, że liczę na niego. 

Peeling Hean Natura. Peeling slim no limit kuracja ujędrniająca, owocowe spa dla ciała Jagoda Acai, wiśnia japońska oraz olejek jojoba. Raz już go użyłam muszę przyznać, że ładnie pachnie, gruboziarnisty tylko trzeba uważać bo można ubrudzić nim np płachtę prysznicową tak jak ja to zrobiłam :-) a czy będzie "slim" to zobaczymy :-)

Green Pharmacy olejek do masażu antycellulitowy. Zapowiada się ciekawie. Z tego co widzę jest tam olej migdałowy, olejki eteryczne takie jak: cyprysowy, jałowcowy i lawendowy mają poprawić mikro krążenie, przeciwdziałają zastojom limfy i przyspieszają metabolizm. Rownież ma działać przeciw obrzękom i rozstępom.
No muszę przyznać iż jestem mega ciekawa. 

A na koniec antyperspirant lady Speed Stick. Nigdy nie przepadałam za taką formą antyperspirantu aczkolwiek zapach mnie urzekł.


Hebe
Kredka do ust Rimmel. Wybaczcie nie mogę znaleść odcienia ale to taka różowawa czerwień. No jest cudna :-) już od jakiegos czasu na nią polowałam i w końcu ją dopadłam. Polecam!!

Pomadka Baby Lips Maybelline Electro. No cóż każdy kto stosował to wie, że jest MEGA :-) 

Kredka czarna do oczu INGRID z gąbeczką do rozcierania. Akurat namówił mnie na nią mój mężczyzna bo była na promocji przy kasie a moja się kończy już, więc czemu nie.


Maseczki Ziaja liście zielonej oliwki. Co mam tu pisać więcej :-) są wspaniałe :-)

Maska-serum oraz szafirowy peeling do rąk. Kupiłam bo nigdy nie stosowałam maseczki i peelingu do rąk a dziś mam ochotę na takie domowe SPA :-)

AA Intymna sensitive kojenie, ochrona. Co tu więcej pisać :-) nigdy nie stosowałam ale wiem że muszę :-)

Rossman
Isana professional. Kuracja z olejkiem arganowym do włosów ekstremalnie zniszczonych i suchych. Zobaczyłam ją u blogerki, youtuberki Weny i tak pomyślałam, że kupię. Zawsze to coś dobrego dla włosów. Dam znać jak się będzie sprawdzać.

Maseczki i peelingi do rąk. Tak jak w ogóle nie stosowałam tak teraz kupiłam na zapas. :-)

Drewniane patyczki do skórek. Jak już pielęgnacja dłoni to pełną gębą :-)

Rękawica do masażu. Uwielbiam ♡ Domowe Spa peelingi i ta rękawica ahhh coś pięknego :-) polecam!!!

No i maszynki do golenia bo mi się skończyły a wkładów do mojej nie było niestety. 

BIEDRONKA
Body Scrub Vanilla & Argan. Zapach boski a ja mam słabość do peelingów i to jeszcze takich co tak pięknie pachną a do tego jeszcze cena rewelacyjna! :-) 8zl

Maseczka do włosów intensywnie regenerująca Argan, Makadamia i Kokos. Jsstem jej ciekawa, myślę że się polubimy :-)


No i Kochani to by było na tyle. Napiszcie mi co sądzicie o tych produktach jeśli je stosowałyście, jestem bardzo ciekawa. Ja uciekam w końcu na te moje Spa które robię już od 2 tygodni :-) 

Buziaki:-* 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Bułgarii

Witajcie Kochani!  Jakiś czas mnie tu nie było a to akurat było spowodowane pewnymi problemami jak i pewna wycieczką - wakacjami. Teraz Naładowana nową pozytywną energią wracam do żywych i na początek mam dla was post z wakacji, czyli taką foto relację.  Ja osobiście uwielbiam takie posty oglądać i czytać u innych więc sama też przygotowałam.   Uwielbiam oglądać mnóstwo kolorowych zdjęć i oglądać to szczęście uchwycone na zdjęciach. Jeśli wy również chcecie zobaczyć jak spędziłam wakacje to zapraszam do dalszej części postu. Ostrzegam!!! Dużo, dużo zdjęć!!  Miłego oglądania :-*

Denko

Hej hej Kochani! Dzisiaj mam dla was post, którego w sumie dawno nie było.  Ostatnio zwalniam dużo miejsca w łazience przez co dość dużo produktów zużyłam. Postanowiłam się z wami podzielić moją opinią na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zachwyciło i co z tego wam polecam to zapraszam do dalszej części postu.

Złoty Zestaw Na Jesień Do Pielęgnacji Włosów

Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was obiecany post odnośnie mojej jesiennej pielęgnacji włosów.  Mogę wam spokojnie powiedzieć, że jest to magiczna złota kuracja, która idealnie wpasowała się w naszą Złotą Jesień, która swoją drogą już chyba dobiegła końca. Dlatego tym bardziej zapraszam was na post do ogrzania się przy nim. Obowiązkowo do lektury przygotujcie sobie ciepłą herbatkę ! :)